خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند:

بسیج حد و مرزی ندارد

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه یکی از خصوصیات اصلی بسیج این است که محدود به منطقه خاصی نیست، گفت: همانطور که امام راحل فرمودند بسیج مربوط به تمام مستضعفین جهان است و از این حیث حد و مرزی ندارد.
کد خبر: ۹۱۹۴۴۹۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

بسیج حد و مرزی نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی مختاری در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در هنرستان شهید چمران برگزار شد با تبریک هفته بسیج و جشن چهل سالگی تشکیل این نهاد مقدس اظهار داشت: با گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت بسیج، این نهاد کارنامه موفقی از خود به‌جای گذاشته و خدمات زیادی در زمینه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و سازندگی ‌ارائه داده است.

وی افزود: یکی از عرصه‌هایی که بسیج بلافاصله بعد از تاسیس  وارد آن شد و محک جدی برای آن بود، جنگ تحمیلی بود که اگر در طول آن هشت سال ایثار و فداکاری نیروهای بسیج  نبود چه بسا نتیجه جنگ اینگونه رقم نمی‌خورد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: بعد از جنگ نیز بسیج در عرصه‌های مختلفی ورود پیدا کرده و به مردم خدمت کرد و اکنون نیز برای بسیاری از کشورهای منطقه الگو شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از خصوصیات اصلی بسیج این است که محدود به منطقه خاصی نیست، گفت: همانطور که امام راحل فرمودند بسیج مربوط به تمام مستضعفین جهان است و از این حیث حد و مرزی ندارد و به همین خاطر کشورهای زیادی در حال الگوبرداری از بسیج هستند و در حال تشکیل چنین نیرویی در منطقه و کشور خود هستند.

مختاری اضافه کرد: در تمام جهان نیروهای جوان به عنوان قوه‌ محرکه هر کشور به حساب می‌آیند که اگر از ظرفیت آنها به‌خوبی استفاده نشود پیشرفت و حرکت روبه جلوی  آن کشور متوقف خواهد شد.

وی بیان کرد: در زمان انقلاب حضور دانش‌آموزان به عنوان یک نیروی کارآمد موجب رقم زدن ۱۳ آبان شد و این نشان از حضور موفق و پررنگ دانش‌آموزان جوان و نوجوان در شکل‌گیری انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: اکنون و در این برهه از تاریخ هجمه‌های دشمنان به اوج خود رسیده است و با برنامه‌ریزی‌های مختلف در صدد بیراهه کشاندن نسل جوان و آینده ما هستند و در این راه از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از ابزار‌ی ‌که دشمن برنامه‌ریزی ویژه‌ای روی آن کرده همین فضای مجازی است که تهدیدی جدی برای نسل جوان ما به حساب می‌آید.

مختاری اظهار داشت: این وظیفه ما است که به خوبی و مطالعه دقیق این فضا را بشناسیم و نسبت به خطرات این فضا آگاه باشیم و این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه اصلی امروز دانش‌آموزان خوب درس خواندن است بنابراین شما به عنوان مدیران و مسئولان آینده این کشور باید به این مهم و توصیه رهبری جامه‌ عمل بپوشانید تا در آینده به عنوان سرباز انقلاب مفید و مؤثر واقع شوید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات