خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

تمام کارها در آموزش و تربیت ارزش‌های اسلامی باید متاثر از دین باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: تمام کارهای ما در زمینه‌های نظام آموزشی و تربیت ارزش‌های اسلامی باید متاثر از دین باشد.
کد خبر: ۹۱۹۴۳۷۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

تمام کارهای ما در آموزش و تربیت ارزش‌های اسلامی باید متاثر از دین باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان حجت الاسلام مسیح‌اله عبدی در همایش مربیان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: حفظ دین در پنج محور مهم و اساسی قابل بررسی است.

وی با بیان اینکه اولین محور، اقامه دین است یعنی دین را اقامه کنید، گفت: اقامه دین یعنی به ابعاد دین در تمام عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف مثل نماز ایمان داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان محور دوم را یاری دین عنوان کرد و گفت: دین را یاری کنید، در این  زمینه اهل قلم و اهل علم می‌توانند دین را در جلسات قرآن و جلسات مذهبی و حتی در فضای مجازی ترویج کنند.

وی محور سوم حفظ دین را مهم دانست و افزود: هر جا که دیدیم دین لطمه می‌خورد باید دین را احاطه کنیم تا لطمه نخورد بنابراین دشمنان می‌خواهند هویت‌زدایی از دین داشته باشند که باید مراقب باشیم.

عبدی محور چهارم از حفظ دین را برای آیندگان مهم بیان کرد و گفت: انتقال آموزه‌های دین و دین برای نسل آینده بسیار مهم است بنابراین باید در این خصوص در جلسات متعددی که برگزار می‌شود ابعاد دین را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم.

وی محور پنج از حفظ دین را قوانین و تعالیم  دین دانست و ابراز داشت: رعایت قوانین و تعالیم دین  بسیار مهم بوده و دین نگه دارنده است و موفقیت حکومت‌ها توجه به تعالیم دین است و اگر غیر از این باشد هیچ گونه موفقیتی حاصل نمی‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان افزود: تمام کارهای ما در زمینه‌های نظام آموزشی و تربیت ارزش‌های اسلامی باید متاثر از دین باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر جا دین با شدت و حدت اجرایی و تقویت شد مظاهر دین اعتلا پیدا کرد و هر جا که  ضعیف عمل شد و غفلت صورت گرفت دشمن مظاهر خود را آشکار کرد.

در پایان این همایش از مربیان عقیدتی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات