خبرهای داغ:
مشاور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به رغم تحریم های ظالمانه در مقابل تهدیدها ایستادگی و آن ها را به فرصت تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۱۹۵۲۱۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر دریادار دوم جعفر سعیدی در سخنرانی پیش خطبه نماز جمعه همدان با اشاره به دوران هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از مرزهای کشور اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی یک هزار و  ۵۰۰ عملیات دریایی با ۱۰ هزار کشتی تجاری و نفت کش توانست حدود ۳۰۰ میلیون تن‌ کالای مورد نیاز مردم را وارد کشور کند.

وی ادامه داد: نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به رغم تحریم های ظالمانه در مقابل تهدیدها ایستادگی و آن ها را به فرصت تبدیل کرده است.

مشاور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بصیرت و آگاهی در خط ولایت باقی مانده است، عنوان کرد: با تبیین مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای تدابیر و راهبردهای ارزشمند فرماندهی کل قوا موجب افزایش اقتدار و توان دفاعی کشور شده است.

وی به معرفی دستاوردهای علمی نیروی دریایی به کشورهای دوست و دشمن اشاره و بیان کرد: در سال ۱۳۹۰ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عضویت اجلاس بین المللی کشورهای حاشیه اقیانوس هند درآمد.

سعیدی اضافه کرد: در طول ۴۰ سال فعالیت، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته است با تلاش و مجاهدت در خدمت آرمان های جمهوری اسلامی ایران بوده و با تامین امنیت و حفاظت از کشور تاثیر مثبتی بر مولفه های نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و زیست محیطی بگذارد و در این مسیر امنیت مطلوب را برای جامعه به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات