خبرهای داغ:

موفقیت دستگاه های امنیتی در اتفاقات اخیر/اصلاح قیمت بنزین امری ضروری/هدف دشمن امنیت و وحدت ملی

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان موفقیت دستگاه های امنیتی کشور در اتفاقات اخیر، اصلاح قیمت بنزین را امری ضروری دانست و گفت: هدف دشمنان امنیت و وحدت ملی کشور ماست.
کد خبر: ۹۱۹۲۰۷۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
موفقیت دستگاه های امنیتی در اتفاقات اخیر/اصلاح قیمت بنزین امری ضروری/هدف دشمن امنیت و خدا ملیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در خطبه های نمازجمعه شاهرود در مصلی اعظم مدرسه قلعه این شهر با بیان این که در فتنه اخیر دشمن بدنبال استفاده از خشونت بود اظهار کرد: تعداد کسانی که در این فتنه به خیابان ها آمدند بسیار کم بود ، برخی این آمار را زیر ۱۰۰ هزار نفر می دانند در حالی که مردم فهیم ایران با حضور میلیونی خود این خشونت ها را محکوم کردند.
سعیدی با تشریح برخی موفقیت های بزرگ دستگاه های امنیتی کشور گفت: این نهادها باید پیش بینی این موضوع را می کردند تا از بروز خسارت های زیاد جلوگیری می شد.
وی با بیان اینکه اصلاح قیمت بنزین امری ضروری بود، گفت: تا پیش از این اقدام، خانواده‌های مرفه بیش از ۲۰ برابر اقشار دیگر مردم از یارانه سوخت بهره‌مند می‌شدند.
امام جمعه موقت شاهرود خاطر نشان کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید تدبیر لازم را برای کنترل قیمت‌ها اندیشیده تا از مشکلات مردم کاسته شود.
امام جمعه موقت شاهرود به راهپیمایی با شکوه مردم شاهرود در محکومیت اغتشاش‌های اخیر هم اشاره کرد و گفت: این مردم در هر شرایط به کمک نظام و مسوولان شتافته و مستحق بهترین خدمات هستند.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته شخصیت‌ها و گروه‌هایی که با نظام اختلاف مبنایی داشتند را پالایش و آن‌ها رسوا کرده است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: در دهه نخست بنی صدر و جریان نفاق رسوا شدند، در دهه ۷۰ کسانی که با قائله کوی دانشلگاه تهران هم نوا بودند و در دهه هشتاد نیز برخی دیگر از شخصیت‌های دیگر که مناصب مهمی داشتند اما تغیییر ماهیت داده بودند، از قطار انقلاب پیاده شدند.
وی گفت: به طور معمول در آخر هر دهه انقلاب یک فتنه در کشور روی داده است، کارشناسان پیش بینی یک فتنه دیگر برای آخر این دهه کرده بودند که در جریان اصلاح قیمت بنزین روی داد.
سعیدی حفظ وحدت و انسجام ملی را در این شرایط ضروری دانست و افزود: امنیت مهمترین نیاز هر جامعه ای است و دشمنان ما در حال حاضر این مهم را هدف قرار داده‌اند چرا که امنیت جمهوری اسلامی در جهان کم نظیر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار