مسئول نظارت دفتر نمایندگی سپاه ناحیه عمار:

حماقت و برخورد سلیقه ای عامل مهم در تفرقه میان مسلمانان است

مسئول نظارت دفتر نمایندگی سپاه ناحیه عمار گفت: عامل مهمی که باعث تفرقه و نفوذ بین مسلمانان می‌شود، حماقت و برخورد سلیقه‌ای است.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۹۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار مودب  به مناسبت هفته وحدت در جمع خواهران حوزه پنج حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه عمار اظهار کرد: اسلام دین تحلیلی است و اجباری در آن نیست. خداوند هدایت تشریعی را برای بندگان خود انتخاب کرده است و هدایت تکوینی را برای ماه و ستارگان پس اگر انسان طبق دستورات الهی رفتار کند بهترین جایگاه را دارد.

وی ادادمه داد: اگر مسلمانان؛ امت واحده باشند و به دستوراتی که از جانب خداوند به پیامبر(ص) وحی شده است عمل کنند، فرقه فرقه نمی‌شوند.

مودب خاطرنشان کرد: عامل مهمی که باعث تفرقه و نفوذ بین مسلمانان می‌شود، حماقت و برخورد سلیقه‌ای است.

مسئول نظارت دفتر نمایندگی بسیج سپاه ناحیه عمار اعلام کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید" کسی که شهادتین بر زبانش جاری شود، مال و ناموسش مورد احترام است. چه شیعه باشد و چه سنی "همچنان که امیر المومنین(ع) می‌فرمایند: " اگر خلخال از پای زن یهودی در آورند  و مرد مسلمان دق کند رواست ".

وی افزود: در تمام قرآن آیات مختلفی در مورد وحدت مسلمین آمده است. اما شما آیات مبنی بر تفرقه ندارید و نمی‌بینید. وظیفه اول ما تفکر و داشتن تحلیل و بدست آوردن بصیرت است.

وی افزود: اگر تفکر کنیم می‌فهمیم که در عراق، سوریه، میانمار و فلسطین هم که تعرضی به مسلمانان شود باید دفاع کنیم و سکوت نکنیم.هر شیعه و سنی اگر می‌خواهد قدرت و عظمت داشته باشد باید متحد شود تا زمینه ساز باشد.

مسئول نظارت دفتر نمایندگی سپاه ناحیه عمار بیان کرد: انجمن حجتیه از زمان شاه به دستور ساواک تشکیل شده است و الان به صورت فعال در لندن مشغول به فعالیت است و شیعه ترویج میکند.این انجمن یک گروه انحرافی است که باعث تفرقه بین مسلمین می‌شود.

وی تاکید کرد: این گروه منحرف را باید شناخت و تحت تاثیر حرف‌های آن‌ها نباید قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها