فرماندار خلیل‌آباد:

خاطرات پدران و مادران شهدا بسیار ارزشمند هستند / بسیاری از مدارس شهرستان خلیل آباد به نام شهدا نام گذاری شد

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه تعدادی زیادی از مدارس شهرستان به نام سرداران شهید و شهدای شهرستان نام گذاری شد، گفت: خاطرات مادران و پدران شهدا بسیار ارزشمند هستند و باید هر چه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری این خاطرات و تولید مستند‌های حوزه دفاع مقدس اقدام کرد.
کد خبر: ۹۱۸۹۰۴۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد پیش از ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه در شهرستان خلیل آباد تعامل و همگرایی و هم افزایی خوبی بین همه مردم و مسئولان وجود دارد، اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که یک شکاف اجتماعی، مذهبی و دینی را در بین نسل‌های مختلف به وسیله انحرافات دینی و مذهبی ایجاد کند و از این طریق به اهداف خود برسد.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان خلیل آباد ضریب حضور بالا و چشمگیری را نسبت به جمعیت خود در دفاع مقدس و مناسبت‌های مختلف دارد، خاطرنشان کرد: رویکرد شهرستان یک رویکرد مذهبی و دینی است و این در مراسمات محرم و صفر نیز به خوبی نمایان بود.

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه همه ما مدیون شهدا به دور از حوزه شعار هستیم و در شهرستان خلیل آباد آنچه ظرفیت داشته باشیم دو صد چندان در جهت ترویج فرهنگ شهید و شهادت به کار خواهیم برد، تصریح کرد: خاطرات مادران و پدران شهدا بسیار ارزشمند هستند و باید هر چه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری این خاطرات و تولید مستند‌های حوزه دفاع مقدس اقدام کرد.

وی با بیان اینکه تعدادی زیادی از مدارس شهرستان به نام سرداران شهید و شهدای شهرستان نامگذاری شد و این از اقدامات خوب آموزش‌وپرورش شهرستان است، اذعان کرد: مدل نویسی و برنامه نویسی باید در دستور کار دفتر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان باشد و از هنر و قلم نخبگان شهرستان در زمینه‌های مختلف استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها