خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن در گفتگو با «بسیج»:

13 آبان ماه مخابره‌کننده افول قدرت‌های استکباری به جهان است

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: 13 آبان ماه تلاقی سه اتفاق بزرگ در تاریخ معاصر ایران است که همگی این پیام را به جهان مخابره کردند که قدرت‌های استکباری جهان پوشالی و رو به افول است و این پیام هر روز برای جهانیان ملموس‌تر و قابل فهم‌تر می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۷۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

13 آبان ماه مخابره‌کننده افول قدرت‌های استکباری به جهان استسرهنگ داود مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: دانش‌آموزان از همان روز های اول انقلاب در صحنه حاضر بودند و در تمام مراحل رشد انقلاب با شور و شعور و خونفشانی در آبیاری درخت انقلاب کوشیده‌اند و در این راه 36 هزار شهید قشر دانش‌آموزان کشور تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی افزود: 13 آبان ماه تلاقی سه اتفاق بزرگ در تاریخ معاصر ایران است که همگی این پیام را به جهان مخابره کردند که قدرت‌های استکباری جهان پوشالی و رو به افول است و این پیام هر روز برای جهانیان ملموس‌تر و قابل فهم‌تر می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: هجمه نظامی و فرهنگی دشمن علیه ایران اسلامی در طول عمر 40 ساله انقلاب توسط جوانان و دانش‌آموزان این مملکت از سر کشور و مردم مسلمان برطرف یا بی‌اثر شده است.

وی ادامه داد: در گام دوم نیز مقام معظم رهبری به ظرفیت و توان جوانان ایران اسلامی اشاره کرده‌اند و در این مورد باید بسیار تلاش شود تا دانش‌آموزان آشنا به مکتب اسلام و شهادت و مهدویت شوند تا کشور را برای آینده‌ای درخشان و شکوفا در تمام عرصه‌ها بیمه کرد.

مهدوی ابراز داشت: حضور گسترده و پرشکوه هر ساله دانش‌آموزان و دانشجویان در یوم الله 13 آبان نشانگر روح استکبارستیزی نسل چهارم انقلاب است و این نسلی است که دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای سست کردن انگیزه و اعتقاد و روح استکبارستیزی آنان از هیچ تلاش و هزینه‌ای فرو نمی‌گذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات