خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد:

۱۳ آبان ماه روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی است

فرماندار اسدآباد گفت: ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان است.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۱۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

۱۳ آبان ماه روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، فرماندار اسدآباد طی پیامی از آحاد مردم شریف اسدآباد برای شرکت در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

یوم الله سیزدهم آبان در دفتر خاطرات ارزشمند ملت ایران، برگ زرین و پر افتخاری است که در وجود مومنان و خداترسان، جسارت استکبارستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم، فرو ریختنی است.

آری ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده‌خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه‌های استکبار جهانی است.

اینجانب ضمن دعوت از عموم امت حزب الله، مومن و خداجوی ایران اسلامی برای حضور در مراسم یوم ا... سیزدهم آبان، از مردم شریف و انقلابی شهرستان اسدآباد می‌خواهم که همواره روحیه حقیقت‌جویی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه داشته و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های رئیس محترم جمهور در ترویج گفتمان استکبارستیزی، عدالت محوری به منظور تحقق صلح و زیستن در دنیایی سرشار از نشاط و امید و عاری از جنگ و خشونت تلاش و کوشش نمایید .

مجید درویشی

فرماندار شهرستان اسدآباد

انتهای پیام/

ارسال نظرات