فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف قریب به یک تن تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بی‌سابقه قریب به یک تن تریاک دریک عملیات پیچیده وهوشمندانه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۷۱۰۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

کشف قریب به یک تن تریاک در همدانسردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از کشف بی‌سابقه قریب به یک تن تریاک در یک عملیات پیچیده و هوشمندانه در همدان خبر داد و اظهار داشت: در پی تلاش مجاهدانه و انجام اقدامات اطلاعاتی 6 ماهه بر روی یک باند سابقه‌دار قاچاق مواد مخدر، مشخص شد که اعضای این باند اقدام به انتقال محموله‌های مواد مخدر از استان‌های جنوبی و جنوب شرق کشور به استان‌های غربی می‌کنند.

وی افزود: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد که اعضای این باند قصد دارند یک محموله 954 کیلویی تریاک را از استان‌های جنوبی به استان‌های غربی کشور منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت: با اقدامات خاص و هوشمندانه فعالیت اعضای این باند در چتر اطلاعاتی ماموران قرار گرفته و در یک اقدام عملیاتی پیچیده، هوشمندانه و ضربتی در شهرستان نهاوند این محموله شناسایی و توقیف شد.

وی بیان داشت: در این عملیات دو دستگاه خودرو توقیف و چهار نفر از اعضای باند دستگیر شدند و تمامی اعضای این باند 10 نفره شناسایی شد که اقدامات لازم برای دستگیری دیگر اعضاء در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سردار کامرانی صالح گفت: همچنین در طی این مدت ماموران توانستند در یک اقدام ضربتی دیگر بر روی چند نفر از قاچاقچیان فعال در سطح استان چهار کیلوگرم شیشه و پنج کیلوگرم هروئین را کشف و سه نفر از قاچاقچیان را دستگیر و یک دستگاه خودرو را در این رابطه توقیف کنند.

وی با اشاره به معضل اعتیاد ومواد مخدر گفت: این یک معضل بزرگ اجتماعی است که برخورد و مقابله با آن عزم ملی و همگانی را می‌طلبد و همه مردم و خانواده‌ها باید در این راستا تلاش کنند و پلیس به افرادی که قصد دارند با اینگونه اعمال مجرمانه موجبات ناامنی را در جامعه فراهم کنند قاطعانه برخورد و آنان را به چنگال عدالت خواهد سپرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار