خبرهای داغ:
با حضور مدیرکل زندان‌های همدان انجام شد
با حضور مدیرکل زندان‌های استان همدان مشکلات مددجویان مالی زندان همدان بررسی شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۰۸۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

رسیدگی به مشکلات مددجویان مالی زندان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در بند مددجویان مالی در دیداری صمیمانه و چهره به چهره با مددجویان این بند به سوالات حقوقی و قانونی و مسایل مربوط به پرونده‌های آنها و همچنین درخواست‌های مربوط به واحد بهداشت و درمان، فروشگاه و سایر مسایل رسیدگی و دستور لازم را برای  رفع این مسایل صادر کرد.

وی با اشاره به تحویل پابندهای الکترونیک و پایان آموزش پرسنل مربوطه اظهار داشت: اداره کل زندان‌های استان به محض صدور مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح آمادگی استفاده از وسایل مذکور را برای راه‌اندازی بند مراقبت الکترونیک زندانیان را دارد.

مدیرکل زندان‌های همدان در ادامه به مبارزه جدی و هر چه شدیدتر با ورود و توزیع مواد مخدر و سایر اقلام ممنوعه تاکید کرد و گفت: باید مبادی ورودی زندان را کنترل کنیم و تلاش خود را در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به زندان بکار گیریم.

وی همچنین به دیدگاه انسان دوستانه رئیس کل دادگستری استان و تاکید ایشان بر حضور بیش از پیش قضات در زندان  برای بررسی پرونده‌های زندانیان نیز اشاره کرد.

پروین با اشاره به دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها افزود: یکی از موارد مهم در این دستورالعمل، تاکید بر حضور مداوم و مستمر مسئولان ستادی اداره کل، رئیس زندان، مددکاران و قضات در زندان‌ها است تا هم مشکلات آنها بررسی شود و هم زمینه آزادی زندانیان واجد شرایط بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات