خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه بهترین راهکار مقابله با مواد مخدر اجتماعی کردن مبارزه با این پدیده شوم است، گفت: یکی از عوامل سرعت بخشیدن، اجتماعی بودن آن است و هرجا ما این کار را انجام دادیم پیروز بودیم.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۱۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸

بهترین راهکار مقابله با مواد مخدر اجتماعی کردن مبارزه با این پدیده شوم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی آزادبخت در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان، ضمن تسلیت اربعین حسینی، اظهار داشت: هر جمعی و هر اداره کلی که ارتباط فعال با مرکز کشور داشته باشد به طور قطع می‌تواند از مزایای آن ستاد استفاده کند.

وی با بیان اینکه انسجام ما در مبارزه با مواد مخدر انسجام خوبی است، گفت: ما هیچ مانعی برای فعالیت نداریم و وحدت و همدلی و هم افزایی در حد اعلا وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه بهترین راهکار مقابله با مواد مخدر اجتماعی کردن مبارزه با این پدیده شوم است، ادامه داد: یکی از عوامل سرعت بخشیدن، اجتماعی بودن آن است و هرجا ما این کار را انجام دادیم پیروز بودیم؛ موقعی که فرد واکسینه نیست به طور قطع آسیب می‌بیند.

وی تصریح کرد: ما باید بتوانیم از ظرفیتی که در استان وجود دارد استفاده کنیم.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات «سیدرسول حسینی»، «یزدان آذرمی» به عنوان دبیر هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر معرفی شد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات