خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف 10 کیلوگرم هروئین درملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 10 کیلوگرم هروئین و دستگیری باند توزیع مواد مخدر صنعتی در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۸۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱

کشف 10 کیلوگرم هروئین درملایرسرهنگ محمد باقر سلگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: 10 کیلوگرم هروئین و دستگیری باند توزیع مواد مخدر صنعتی در شهرستان ملایر کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در راستای شناسایی و دستگیری توزیع‌کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی از فعالیت یک باند سه نفره در امر قاچاق مواد مخدر از نوع هروئین مطلع می‌شوند که در صدد انتقال یک محموله سنگین هروئین از استان تهران به شهرستان ملایر بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ابراز داشت: بلافاصله این موضوع در دستور کار پلیس ملایر قرار گرفت و پس اخذ مجوزهای لازم قضایی، اکیپ‌های عملیاتی در نقاط از پیش تعیین شده مستقر و طی یک عملیات مشترک و ضربتی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، خودروی کامیون باری حامل مواد مخدر توقیف و تعداد دو نفر سوداگر مرگ در این ارتباط دستگیر شدند.

وی ادامه داد: مامورین پس از بازرسی از این کامیون، مقدار 9 کیلو 960 گرم مواد مخدر از نوع هروئین را کشف کردند که در مجموع در این عملیات سه نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سلگی ضمن تقدیر از مشارکت فعال و داوطلبانه اقشار مختلف مردم در همکاری با پلیس ملایر در مبارزه با این بلای خانمانسوز و طاعون قرن عنوان کرد: خطرات مواد مخدر بر روی نسل جوان و جامعه جبران‌ناپذیر و مرگ‌آور است و شهروندان فرهیخته ملایری می‌توانند در صورت کسب خبر از هر گونه فعالیت سوداگران مرگ، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار