خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

بسیجی باید اهل مطالعه و جستجو باشد

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بسیجی باید اهل مطالعه و جستجو بوده و بی‌تفاوت نباشد و سند چشم‌انداز توسعه را بررسی کند.
کد خبر: ۹۱۸۶۹۶۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

بسیجی باید اهل مطالعه و جستجو باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمد ملایی در آئین افتتاحییه اولین دوره توانمندسازی مدیران و شورای کانون‌های استان همدان اظهار داشت: طرح اعتلای بسیج فرهنگیان به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با حضور فرهنگیان بسیجی و مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان در اردوگاه فرهنگی تربیتی ولایت قم به مدت سه روز برگزار شد.

وی تصریح کرد: آسیب جدی که متوجه برخی بسیجیان شده است رخوت و سستی است که باید به جد در مقابل آن ایستاد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه جبهه مقابل در حال فعالیت شدید است، گفت: تدبیری که باید اندیشید این است که نفر به نفر افراد را توجیه کرد تا از غرق شدن برخی چهره‌ها جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه بسیجیها نباید منتظر بنشینند تا تحصن شکل بگیرد و بعد به دنبال راهکار بگردند، ابراز داشت: این تحصن‌ها باعث الگوگیری دانش‌آموزان می‌شود و با نافرمانی و آنارشیسم اجتماعی کارها و خواسته‌هایش را پیش می‌برد.

ملایی با بیان اینکه طبق بررسی‌های انجام شده درصد بالایی از دانش‌آموزان دچار پرخاشگری شده‌اند، تصریح کرد: این یعنی در آینده ما با پدران، مادران و کارکنان پرخاشگر مواجه هستیم؛ مشکل بعدی عدم مطالعه انقلابی و جهت‌دار است که قشر بسیجی باید برای این موضوع برنامه‌ریزی داشته باشد تا در مواقع لزوم قادر به تببین و پاسخگویی باشد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یک بسیجی عنوان کرد: بسیجی باید اهل مطالعه و جستجو بوده و بی‌تفاوت نباشد و سند چشم‌انداز توسعه را بررسی کند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به خواسته مقام معظم رهبری از بسیجیان، بیان داشت: بسیجیان باید عمارگونه باشند و با بصیرت به حل مشکلات در حوزه فرهنگیان بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات