خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری دوره آموزشی سواد فضای مجازی برای ۶ هزار دانش‌آموز و ۶ هزار نفر از والدین تا پایان بهمن ماه در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۵۴۷۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

برگزاری دوره آموزشی سواد فضای مجازی برای ۱۲ هزار نفر در مدارس همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی امروز در آئین افتتاحیه اولین دوره آموزشی سواد فضای مجازی مدارس ویژه معلمین و دانش‌آموزان و والدین مدارس منتخب که به همت قرارگاه فضای مجازی سپاه ناحیه همدان در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره قرار است تا ۲۰ بهمن ماه ۶ هزار دانش‌آموز نواحی ۱  و  ۲  و ۶  هزار نفر از والدین را آموزش دهیم و ۱۶ مدرسه به عنوان مدرسه هدف انتخاب شده است.

وی گفت: این یک کار جدیدی است چراکه ظرفیت خوبی در سازمان بسیج ایجاد شد که در قرارگاه مرکزی فضای مجازی استان و ناحیه در راستای افزایش بینش و مهارت والدین و دانش‌آموزان در حال انجام است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: مرحله اول، وضعیت‌سنجی از مدارس بود تا دوره را بر آن اساس پیش ببریم و در گام اول دوره‌ای برای مربیان و معلمین برگزار شود، سپس معلمان دوره برای دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار کنند و در نهایت برای والدین برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در طول دوره باید همگرایی داشته باشیم، ابراز داشت: کسی بر محدودیت فضای مجازی نظری ندارد و همه شما تأثیر فضای مجازی را دیده‌اید، پاسداران ما روح‌اله زم را دستگیر کردند و ما حوزه تأثیر استکبار را می‌بینیم که چقدر سرمایه‌گذاری می‌کنند که جوانان ما را تحت تأثیر قرار دهند.

بقایی با بیان اینکه اگر ما جوانان خود را واکسینه نکنیم این فرصت تبدیل به تهدید می‌شود، ابراز داشت: امسال ما در ناحیه ۱ و ۲ و بسیج فرهنگیان (قرارگاه بصیرت سپاه) چگونگی استفاده از این ظرفیت فضای مجازی را به والدین آموزش می‌دهیم.

وی در ادامه ابراز داشت: در این کار دقیق، جانانه و دلی وارد شوید و سعی کنید اطلاع‌رسانی کامل و دقیق باشد و وقت بگذارید.

فرمانده سپاه ناحیه همدان  با بیان اینکه از این فرصت استفاده کنید چراکه کلاه‌برداری‌ها افزایش یافته است، گفت: به دلیل نداشتن دانش خبرهای کذبی در جامعه می‌گردد بنابراین باید به جد سعی کنیم که اینها را به قرارگاه فضای مجازی انتقال دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این همت شما را می‌طلبد که برنامه منسجمی را در سطح مدارس داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات