خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

معلم بسیجی و انقلابی باید دغدغه‌مندانه متوجه مسائل در مدرسه باشد

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: معلم بسیجی و انقلابی ما باید دغدغه‌مندانه متوجه مسائل در مدرسه باشد.
کد خبر: ۹۱۸۱۳۰۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸

معلم بسیجی و انقلابی باید دغدغه‌مندانه متوجه مسائل در مدرسه باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمد ملایی در اولین نشست «معلم مقاومت» که با حضور نمایندگان مردم همدان، تویسرکان و اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و معلمین بسیجی در خانه معلم همدان برگزار شد، اظهار داشت: ما بنای کار سیاسی صرف نداریم و در مجموعه بسیج خط سیاسی تبیین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج روشنگرانه برخورد خواهد کرد و به دنبال بصیرت بخشی است، گفت: نگاه به داخل، به فرموده رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، اتکاء به داخل و امیدوار به آینده نگاه کردن؛ این دستاورد عظیم را به وجود آورد که آمریکایی‌ها چند خاکریز عقب رفتند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به شکل‌گیری بسیج مردمی در دیگر کشورها از جمله حشدالشعبی در عراق، یمن، سوریه و لبنان تصریح کرد: این امر دستاورد صدور انقلاب اسلامی و گفتمان امام(ره) و مقاومت اسلامی است.

وی در خصوص حوزه آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان همدان جدای از وزارت آموزش و پرورش نیست اما به طور قطع اشکالاتی در حوزه‌های مدیریتی و مختلف وجود دارد.

ملایی ادامه داد: کف انتظار ما این است که افراد نسبت به تحولاتی که در حوزه مدرسه و آموزش و پرورش پیش می‌رود هوشیار باشند و دغدغه‌مندانه عمل کنند و هر ابلاغیه و بخشنامه‌ای که می‌آید مراقبت کنند چراکه معلم بسیجی و انقلابی ما باید دغدغه‌مندانه متوجه مسائل در مدرسه باشد.

وی در خصوص سازماندهی فرهنگیان گفت: این درست نیست که مدیر معلم خود را انتخاب کند یک فرهنگی دوره می‌گذراند و در مناطق محروم خدمت کرده و طبق امتیازی که کسب کرده برای او ابلاغ می‌خورد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: شما معلمین بسیجی که ۱۸هزار نفر هستید باید مشکلات را به ما انتقال دهید و بی‌خیال عمل نکنید  چراکه با بی‌توجهی و بی‌خیالی واقعه عاشورا رخ می‌دهد.

وی در خصوص کلاس‌های خالی که در استان وجود داشت، ابراز داشت: اگر جبهه انقلاب و بسیج فرهنگیان ورود پیدا نمی‌کرد ما امروز  ۶۰۰ کلاس خالی داشتیم که ۳۰۰ مورد آن مربوط به شهرستان همدان بود.

ملایی ابراز داشت: این همه شُل ایستادن، این همه اومانیستی پیش رفتن و به خود فکر کردن، اسلام به این مسئله اینگونه نگاه نمی‌کند؛ دانش‌آموز مستضعف ما که قدرت خرید نوشت‌افزار ندارد از داشتن معلم محروم است اما بسیجی ما در منطقه اصلاً صحبتی نمی‌کند این تعهدات کجاست؟

وی با بیان اینکه ما تا کجا می‌خواهیم برویم، جریان لیبرال ما را به کجا می‌برد، دیگرخواهی کجاست، به چه سمتی می‌رویم؟ خاطرنشان کرد: این در حالی است که تفکر اسلام شیعی و گفتمان امامین انقلاب اینگونه نیست و امام(ره) در دوران جنگ می‌فرمود نگاه کنید کجاها را می‌زنید، مردم عادی نباشند؛ این نگاه انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به آسیب‌های اجتماعی افزود: ۰۳/۴۹ درصد دانش‌آموزان مملکت پرخاشگری دارند، باید این موضوعات را پیگیری کنیم و کار کارشناسی انجام دهیم.

ملایی با اشاره به سند 2030 یادآور شد: ما باید به سمت انسجام و هم افزایی پیش برویم و از کنار مسائل راحت نگذریم و آنها را ساده نگیریم.

وی با بیان اینکه نظام رتبه‌بندی معلمین باید منطبق با برنامه ششم توسعه اجرا شود، افزود: نظام و رهبری به فکر معلمین هستند اما دولت اجرا نمی‌کند و رهبری باید هزینه سوء مدیریت مسئولین را بدهد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: معلمین باید در دفاع از مدرسه، دفاعی منطقی، عالمانه و مقتدرانه ارائه دهند؛ نظام تکلیف خود را انجام می‌دهد و رهبری سالانه در دفاع از معلمان و در دفاع از معیشت آنها مستقیم ورود کرده و فرمودند معیشت فرهنگیان رکن است.

وی در پایان با بیان اینکه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و هر جا انقلاب و اسلام بخواهد درنوردیده شود ورود پیدا خواهیم کرد، ابراز داشت: معلمین باید مطالبه کنند و مطالبه باید به نفع اسلام و انقلاب و به نفع بالا بردن کارآمدی حاکمیت اسلام باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات