خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی بین‌الملل آستان قدس رضوی:
معاون روابط عمومی بین الملل آستان قدس رضوی با بیان اینکه امام(ره) هویت بخش جامعه معاصر ایران است، گفت: معلمین ما نیز پایه‌ریزان تمدن نوین اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۸۱۳۱۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸

معلمین پایه‌ریزان تمدن نوین اسلامی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین کمیلی در اولین نشست «معلم مقاومت» در خانه معلم همدان اظهار داشت: مهمترین عنصری که معلم را در جامعه مؤثر و کلیدی می‌کند این است که او چه بخواهد و چه نخواهد و چه حواسش باشد و چه نباشد کارش به آینده گره خورده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین گفتگوها از آینده بین معلم و دانش‌آموز اتفاق می‌افتد، گفت: این نقطه‌ای است که معلم را مجزا می‌کند؛ معلم مستقر در آینده است و این در ذات او قرار دارد.

فعال فرهنگی و معاون روابط عمومی بین‌الملل آستان قدس رضوی با بیان اینکه تأثیرگذاری معلم فقط به واسطه آموزش علم نیست بلکه هر تصویری که معلم از آینده می‌دهد تأثیرگذار است، افزود: معلمین یک طرح ارائه دادند که هیچ فقدانی مانند بی‌شخصیتی نیست؛ معلم در حقیقت به دانش‌آموز شخصیت را آموزش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه عنصری مهم‌تر از شخصیت نداریم، ادامه داد: تصاویری که معلم از آینده می‌دهد شخصیت دانش‌آموز را از آینده شکل می‌دهد.

کمیلی تصریح کرد: اگر نارضایتی در معلمین زیاد باشد این شاخص بیداری و حیات است به خاطر اینکه معلم در آینده زندگی می‌کند و این یک شاخص خوب است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمود امام(ره) به ملت ما شخصیت داد، ادامه داد: امام(ره) آن شخصیتی که در ما بالقوه وجود داشت به ما نشان داد.

معاون روابط عمومی بین‌الملل آستان قدس رضوی ابراز داشت: ما بر سر مرزهای جغرافیایی با کسی جنگ نداریم ما می‌خواهیم پرچم اسلام را در سراسر دنیا بگسترانیم.

وی با بیان اینکه مکتب اهل بیت(ع) ظرفیت شخصیت‌سازی دارد، خاطرنشان کرد: هرجا مسلمانی بود به نماد انقلابی بودن تبدیل شد.

کمیلی با اشاره به عناصری که برای ما الهام بخش است، گفت: مهمترین آن عاشورا است که نماد عزت و ایستادگی بوده و دیگری تصویر آینده و مهدویت که هر دو ضلع شخصیت پیرو اهل بیت(ع) را می‌سازد که تأثیرگذار است.

وی عنوان کرد: از مهم‌ترین پیروان استراتژیک مکتب اهل بیت(ع) و جمهوری اسلامی ایران در جهان، مردم مظلوم کشمیر هستند و شخصیت بلامنازع کشمیر «میرسیدعلی همدانی» است؛ به کشمیر ایران صغیر می‌گویند که به «میرسیدعلی» و شاگردانی که تربیت کرده برمی‌گردد.

فعال فرهنگی و معاون روابط عمومی بین‌الملل آستان قدس رضوی با بیان اینکه امام(ره) هویت بخش جامعه معاصر ایران است، ابراز داشت: در سوریه و عراق ما دو شخصیت شناخته شده در جهان داریم شهید «همدانی» و «حججی»، که این فرصت است.

وی با اشاره به اینکه معلمین ما پایه‌ریزان تمدن نوین اسلامی هستند، با اشاره به شخصیت‌هایی چون «میرسیدعلی»، شهید «الحسینی» و شهید «همدانی» گفت: باید بتوانیم از این فرصت‌ها و موهبت‌ها برای ارتقاء افق نسل آینده استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شما معلمین الهام‌بخش برای «همدانی»ها باشید، تصریح کرد: همه اقشار و ظرفیت‌ها باید از همه ابزارها استفاده کنند؛ معلمین متخصص انواع و اقسام راهکار هستند چراکه این هنر شما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات