خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از تصویب قانون اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان بیش از یک بار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۷۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

تصویب قانون اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان بیش از یک باراکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از تصویب قانون اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان بیش از یک بار خبر داد و اظهار داشت: تا پیش از این و در احکام کارگزینی اعمال مدرک تحصیلی بالاتر فقط یک بار صورت می‌پذیرفت که با قانون جدید این اعمال بیشتر از یک بار انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عدم پذیرش مدرک مورد اعتراض معلمین بود، تصریح کرد: این قانون قدری از دغدغه فرهنگیان را کم خواهد کرد .

عضوهیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه هرچه برای معلمان انجام دهیم کم است، عنوان کرد: امیدواریم در دولت‌های آینده برای یک بار هم که شده آموزش و پرورش در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: اگر معلمین فقط دغدغه علم‌آموزی به شاگردان خود را داشته باشند آورده علمی، تربیتی بسیار بیشتری نصیب کشور خواهد شد.

رنجبرزاده با بیان اینکه علاوه بر این مصوبه مصمم به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمین نیز هستیم، عنوان کرد: به شخصه معتقدم جامعه معلمین لیاقت و پتانسیل اینکه دارای «بانک فرهنگیان» شوند را دارا هستند.

وی گفت: ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان از لحاظ مالی هزینه زیادی را نمی‌طلبد و اگر معلم دغدغه معیشت نداشته باشد خروجی بهتری از مدارس را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات