خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

عزت کنونی کشور مدیون ایثارگری و جان‌فشانی رزمندگان در دفاع مقدس است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: عزت کنونی کشور مدیون ایثارگری و جان‌فشانی رزمندگان در طول دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۸۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

عزت کنونی کشور مدیون ایثارگری و جان‌فشانی رزمندگان در دفاع مقدس استبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، سردار مهدی فرجی در مراسم نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس فامنین ضمن تقدیر از زحمات ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: عزت کنونی کشور مدیون ایثارگری و جان‌فشانی رزمندگان در طول دفاع مقدس است.

وی افزود: دشمن در طول یک سال گذشته با اعمال بیشترین فشارها و حتی استفاده از غذا و دارو به عنوان سلاح جنگی سعی در به زانو درآوردن ایران اسلامی داشته که با مقاومت مردمی تمام توطئه‌های دشمن نقش بر آب شده و اقتصاد ایران به ثبات نسبی رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: جریان استکبار جهانی با ایجاد جنگ روانی و ایجاد سایه جنگ بر کشور در صدد تضعیف اراده‌ها بوده اما با وجود جوانان انقلابی با هدف قرار دادن پهباد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی جنگ روانی دشمن را خنثی کردند.

وی ابراز داشت: در روزهای نخستین جنگ تحمیلی ما نبرد را با حداقل امکانات و تجهیزات شروع کردیم و در برابر ابرقدرت‌ها که تمام امکانات و تجهیزات را برای رژیم بعثی فراهم کرده بودند ایستادگی کردیم و امروز ما از لحاظ نظامی به خودکفایی رسیده‌ایم وتهدیدات را دفع کرده و این امر باعث انسجام در داخل کشور شده است.

در پایان این مراسم به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب از 40 نفر از ایثارگران تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات