خبرهای داغ:

راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام شکست‌ نقشه های آمریکا در دشمنی با انقلاب اسلامی

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: همچون سال های گذشته با حضوری فراگیر خود در این مراسم، شکست نقشه های آمریکا را در دشمنی با انقلاب اسلامی اعلام نمایند.
کد خبر: ۹۱۸۶۴۸۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست کمیته هماهنگی فرهنگیان و دانش آموزان با هدف برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله سیزده آبان، با حضور مسئولین آموزش و پرورش، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات استان و مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، رئیس سازمان دانش آموزی شاهرود، نماینده سازمان اتوبوسرانی و ... تشکیل شد.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان؛ در این جلسه با یادآوری تداوم دشمنی آمریکا گفت: روز سیزده آبان، مورد توجه استکبار است، لذا آن‌ها تحریم‌های ظالمانه خود را با هدف فشار حداکثری به مردم و نظام اسلامی ایران، از این روز آغاز کردند.
وی افزود: اکنون دشمنان انقلاب و بدخواهان در اجرای نقش‌های خود ناکام مانده اند؛ چرا که مردم فهیم و وطن دوست ایران، با مسائل و مشکلات پیش آمده، برخوردی منطقی و منصفانه داشته اند و ثابت نمودند هیچگاه با اصل نظام مشکلی نداشته اند و پشتیبان ولایت اند.
قندهاری شعار امسال مراسم ۱۳ آبان را " استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا" اعلام کرد.
سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز در این جلسه از تمامی اقشار مردم شریف شهرستان شاهرود، خانواده‌های فرهنگیان و دانش آموزان دعوت نمود، همچون سال های گذشته با حضوری فراگیر خود در این مراسم، شکست نقشه های آمریکا را در دشمنی با انقلاب اسلامی اعلام نمایند.
سید محمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود از هماهنگی‌های صورت گرفته برای برگزاری باشکوه و مردمی راهپیمایی سیزده آبان خبرداده و گفت: در این مراسم،۲۰ آموزشگاه حضور خواهند داشت که با هماهنگی صورت گرفته با سازمان اتوسرانی ۱۵ دستگاه اتوبوس، تردّد و جابجایی دانش آموزان را به عهده خواهند داشت.
کریمی افزود: دانش آموزان با پرپایی کارگاه‌های هنری نقاشی، خطاطی و محتوای قرآنی در حاشیه این مراسم و نیز در تمامی مدارس، بر شکوه این روز خواهند افزود.
وی از خانواده‌های دانش آموزان خواست، فرزندان خود را در این همایش بزرگ همراهی نمایند.
سیما سلیمانیان مسئول سازمان دانش آموزی شاهرود؛ در این کمیته از حضور پررنگ خبرنگاران پانا و برپایی ایستگاه خبرگزاری دانش آموزی پانا برای پوشش رسانه‌ای این مراسم خبر داد.
علی احمدی مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود از آمادگی تشکل‌های دانش آموزی برای فضاسازی مدارس، اطلاع رسانی و ... خبرداد و گفت: ما در تمام مدارس شهری و روستایی در مراسمی ویژه، همایش دانش آموزی ۱۳ آبان را برگزار خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار