خبرهای داغ:
سردار نقدی:

اطلاعات سپاه مفسدان اقتصادی را رگباری درو کرد/ پهپاد امریکایی را جوانان نسل چهارم انقلاب ساقط کردند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه محض اینکه دستگاه اطلاعاتی سپاه برقرار شد و فعالیت خود را توسعه داد، مفسدان را رگباری درو کرد.
کد خبر: ۹۱۸۵۵۰۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی عصر امروز در مجمع فرماندهان و مسئولان رده های مقاومت بسیج استان اصفهان بیان کرد: اگر از رسانه هایی که روزمره مشغول عملیات روانی علیه ما هستند دور نشویم، نمی توانیم تصور خوبی از گام دوم انقلاب داشته باشیم؛ چرا که این رسانه ها اوضاع نادرستی را از کشور ترسیم می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح اهمیت رسانه و نقش مثبت و منفی آن در بیان حقایق جامعه ادامه داد: افرادی که به طور مستمر در رسانه های غربی می چرخند می بینند که گام دوم یک آرزوی دست نیافتنی است، در حالی که حقیقت چیز دیگری آن را به ما نشان می دهد.

وی همچنین گفت: جمهوری اسلامی شاهد زنجیره پیروزی ها و دشمنان شاهد زنجیره شکست ها هستند و حوادث همین چند سال اخیر این موضوع را تأیید می کند.

* اطلاعات سپاه مفسدان اقتصادی را رگباری درو کرد

سردار نقدی در تشریح موفقیت های پی در پی جمهوری اسلامی بیان داشت: حدود سه سالی است که اطلاعات سپاه از حالت نظامی در آمده و می بینیم که در همین مدت کوتاه انسان هایی که دست آویز دشمن و معاندان شدند را از کام افرادی که مانند رئیس جمهور خودشان از آن ها حراست می کنند بیرون می کشد؛ در واقع به محض اینکه دستگاه اطلاعاتی سپاه برقرار شد و فعالیت خود را توسعه داد، مفسدان را رگباری درو کرد.

وی همچنین ادامه داد: شاهد بودیم که پهپادهای یمنی از گنبدهای آهنی عبور می کنند و وسط پیشانی سیستم های نفتی آل سعود را هدف می گیرند؛ در پی این اتفاق بزرگ تمام سیستم های پدافند غرب را رسوا می شود و ناتوانی آن ها را به دنیا ثابت می شود.

* پهپاد امریکایی را جوانان نسل چهارم انقلاب ساقط کردند

معاون سپاه پاسداران در ادامه تشریح موفقیت های جبهه انقلاب در سطح جهان اشاره ای به موضوع ساقط کردن پهپاد امریکایی توسط جمهوری اسلامی داشت و گفت: اگر از منظر تاریخی تنها چند قدم عقب تر برویم به یاد می آوریم که پهپاد امریکایی سه هزار میلیارد تومانی تنها چند صد متر داخل مرز هوایی ما می آید و تمام سیستم های فرستنده خودش را خاموش می کند تا اثری از آن دیده نشود، امّا جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب آن را با سلاح هایی که خودشان ساخته اند ساقط می کنند و ما به این موضوع افتخار می کنیم.

سردار نقدی در ادامه سخنان خود نیروی دریایی سپاه را در جریان توقیف نفت کش انگلیسی مقتدر خواند و خاطر نشان کرد: کشتی جمهوری اسلامی را در جبل الطارق می گیرند و نیروی دریایی پر افتخار ما با رصد قوی، خطای انگلیسی ها را می بینید و جوانان ما با بالگرد بالای سر این کشتی که ناوهای جنگی قدم به قدم آن را اسکورت می کنند سایه می اندازند و عناصر آن را در مقابل چشمان از حدقه بیرون زده امریکایی و انگلیسی بیرون می آورند.

* برخی عملیات ها در سوریه از آزادسازی خرمشهر هم بزرگ تر بود

این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اگر به نقشه نگاه کنید می فهمید که آزادسازی سوریه از دست داعش بسیار بزرگ تر از آزادسازی خرمشهر بود؛ در عملیات بیت المقدس ارتش کلاسیک نظامی مقابل ما بود، امّا در سوریه دشمن در میان مردم پنهان شد که از طرفی هم ما باید مواظب انسان های غیرنظامی باشیم تا آسیبی هم به آن ها نرسد.

وی ادامه داد: آزادی برخی مناطق مانند موصل، تکریت، بیجی، الرمادی و فلوجه سخت تر از عملیات بیت المقدس بود؛ داعش در سوریه ای که ۹۰ درصد خاک آن برای ما از دست رفته بود و تا پشت کاخ ریاست جمهوری این کشور آمده بود و قسمت اعظمی از دمشق را گرفته بود شکست خورد.

* امریکا اسیر و درگیر مشکلات خودش است

سردار نقدی در تشریح وضعیت امریکایی ها در سوریه گفت: چند ماه گذشته امریکایی ها مفتضحانه از سوریه بیرون رفتند، کسانی که هشت سال هر روز سینه صاف می کردند و می گفتند بشار اسد باید برود رفتند و بشار ماند، با آبرو ریزی هم رفتند.

فرمانده ارشد نظامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به این که امریکا امروزه اسیر و درگیر مشکلات خودش است، بیان کرد: چند سال پیش گفتم ما اگر ناو امریکایی را بزنیم پرچم سفید هم به نشانه تسلیم در می آورند، برخی گفتند که چنین اتفاقی نمی افتد و یک سردار سپاه نباید چنین حرفی بزند؛ دیدیم که ما وقتی پهپاد را زدیم امریکا رسماً از ما تشکر کرد که پهپاد آن ها زدیم و شلیکی به سمت هواپیمای با سرنشین نداشتیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند در گام دوم برای طلوع خورشید ولایت آماده باشیم، جریان اسلامی با قدرت پیش می رود و اولین کار برای برداشتن این گام در بیانیه به نام جهادی ترین اقدام و به عنوان شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن مطرح شده است.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: امروز ما در حوزه تهاجم هستیم و وضعیت نابسامانی را در غرب در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ..‌ مشاهده می کنیم، ۴۰ سال است که امریکا می خواهد انقلاب اسلامی، ۳۰ سال است که می خواهد حزب الله لبنان و هشت سال است که می خواهد بشار اسد نباشد، تمام طرح های سیاسی امریکا شکست خورد و این ها واقعیت های سیاسی و نظامی است.

* مدعی اقتصادی برتر دنیا خودش خام فروشی می کند

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: امروز مدعی برتر اقتصاد دنیا خودش خام فروشی می کند، امریکای صنعتی به فروشنده زغال سنگ تبدیل شده و هر ساله ۲۰ درصد به این آمار فروش اضافه می شود، امروزه امریکا در دنیا در این حوزه رتبه اول را داراست.

وی گفت: میزان بدهی امریکا از میزان تولید ناخالص ملی خودش بیشتر و این یعنی به یک کشور ورشکسته تبدیل شده، همین امریکا از جهانی شدن اقتصاد حرف زد و برخی افراد نادان هم در کشور این حرف را تکرار کردند؛ سال گذشته رئیس جمهور امریکا رسماً گفت جهانی شدن اقتصاد حرف مُفتی بیش نیست.

نقدی ادامه داد: هر شنبه یک انقلاب بزرگ شهرهای فرانسه را تحت تأثیر قرار می دهد، از طرفی انگلیس در آستانه فروپاشی و تکه تکه شدن سرزمینی است؛ رهبری برای همین می فرمایند باید محاصره تبلیغاتی دشمن شکسته شود.

وی در همین رابطه افزود: انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال از زیر زمین ها تا ساحل مدیترانه و ساحل دریای سرخ رفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه در تشریح مشکلات کنونی جامعه گفت: مشکل امروز جامعه ما اقتصاد است، اما ما مشکلات بزرگ تری را با دستان خالی مقابل دست پر دشمن با موفقیت پشت سر گذاشتیم، در حالی که در حال حاضر دست ما پُر و دست دشمن خالی است.

* در دوران تحریم های فلج کننده ستاره خلیج فارس را ساختیم

سردار نقدی خاطر نشان کرد: برای اولین بار در دنیا تحریم های فلج کننده اعمال شد، ولی مردم ایران در حال زندگی روزمره هستند، درست است که مشکلات اقتصادی داریم اما این ها واقعیت امروزی است؛ ما در کشور مدیران لایق و توانمندی داریم که در دوران تحریم ستاره خلیج فارس را ساختند.

وی در پایان ادامه داد: رویکرد ما مشکل دارد و باید اصلاح شود و نباید نگاه خودمان را به دست دشمن بیندازیم و چشم به مذاکره به دشمن بدوزیم.

ارسال نظرات