مسئول موکب امام هادی(ع):

خدمت به زوار اهل بیت(ع) یک خدمت عاشقانه است

مسئول موکب امام هادی(ع) خدمت به زوار اهل بیت(ع) را یک خدمت عاشقانه دانست و گفت: کسی که به زوار اهل بیت(ع) خدمت کند خداوند عنایت ویژه ای به او داشته است.
کد خبر: ۹۱۸۴۹۶۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ با فرا رسیدن دهه پایانی صفر و ایام شهادت امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) خیل عظیم زائران از سراسر ایران و چه بسا جهان سر از پا نمی شناسند و به سمت بارگاه ملکوتی آن امام همام حرکت می‌کنند.

در این میان دوستداران و ارادتمندان امام رضا(ع) با برپایی موکب ها و خدمت به زوار حضرتش در طول مسیر حرکت زائران، جلوه های زیبایی را از عشق و دلدادگی به ساحت امام رئوف (ع) نشان می‌دهند.

در این میان رضوانی، مسئول موکب امام هادی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به حدیث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» می‌گوید: خدمت به زوار اهل بیت(ع) یک خدمت عاشقانه است که آثار معنوی زیادی در زندگی فرد دارد و در حقیقت کسی که به زوار اهل بیت(ع) خدمت کند خداوند عنایت ویژه ای به او داشته است.

وی افزود: بنده 5 سال است که توفیق خدمت به زوار پیاده امام رضا(ع) را پیدا کرده‌ام و امیدوارم تا زمانی که نفس در سینه دارم در دستگاه اهل بیت(ع) بتوانم خدمتی ارائه دهم.

مسئول موکب امام هادی(ع) در خصوص خدماتی که در این موکب به زائران ارائه می‌شود گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته با چایی، کیک و شیرینی از زائران پذیرایی می‌شود. در سال گذشته 12 هزار پرس غذای گرم در بین زوار توزیع شد و امسال پیش بینی ما این است که با توجه به خیل عظیم زائران این رقم به 15 هزار پرس افزایش پیدا کند.

وی در ادامه به اجرای اقدامات فرهنگی و تبلیغی، ماساژ زائران، ویزیت رایگان توسط پزشک مستقر در موکب و توزیع اقلام دارویی با تجویز پزشک اشاره کرد.

رضوانی خاطر نشان کرد: این موکب از امروز برپا و تا روز شهادت امام رضا(ع) آماده خدمت به زوار می‌باشد.

وی نسبت به برپایی موکب‌هایی در مسیرهای دورتر منتهی به مشهد مقدس تاکید کرد و گفت: بسیاری از زوار از مسیرهای طولانی راهی مشهد می‌شوند که در مسیر آنان هیچ موکبی وجود ندارد تا نیاز زائر را رفع نماید.

 مسئول موکب امام هادی(ع) در ادامه بیان داشت: هیئت‌ها بایستی از طریق سامانه‌ای لینک شوند تا خدمات خود را در این سامانه به اشتراک بگذارند با این کار همه خدمات مورد نیاز یک زائر در طول مسیر رفع خواهد شد.

وی در پایان گفت: مشارکت مردمی در خدمت رسانی به زوار امام رضا(ع) باید پررنگ تر شود لذا برای این کار نباید چشم به کمک مسئولین داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها