خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد

تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی کلید حل مشکلات است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: تفکر بسیجی کلید حل مشکلات کشور و خنثی‌کننده توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۹۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف‌آباد، سرهنگ حجت‌الله صفرپور در بازدید از دانشگاه فنی و حرفه‌ای نجف‌آباد ضمن اشاره به موفقیت‌ها و نقش‌آفرینی آموزشکده در سطح شهرستان و استان که نشان از پویایی و اثرگذاری است، اظهار داشت: جنس آسیب‌های جامعه زنان در حوزه انقلاب گری نسبت به شرایط انقلاب ازلحاظ فکری فاصله پیداکرده که با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی تأثیر مثبت این فاصله را می‌توان مشاهده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد عنوان کرد: تفکر بسیجی کلید حل مشکلات کشور و خنثی‌کننده توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی است و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی، بصیرت و معنویت، کلید حل مشکلات و برون‌رفت از آسیب‌ها و چالش‌های فراروی انقلاب اسلامی ایران است. 

صفرپور در ادامه بیان داشت: ورودی دانشجویان به این مرکز که باهدف مهارت محوری تربیت می‌شوند بسیار موثر است و در واقع رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای تربیت تکنیسین ماهر و مهارت محوری است از جمله اقدامات این دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای بحث اشتغال‌زایی دانشجویان و ورود به بازار کار که بعد از فارغ‌التحصیلی مدنظر مسؤولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای است انجام می‌گیرد.

ارسال نظرات