مسئول واحد خواهران ستاد امر به معروف خراسان رضوی:

بانوان نقش موثری در تولید و اشتغال کشور دارند

مسئول واحد خواهران ستاد امر به معروف خراسان رضوی گفت: بیشترین نقش را زنان در بحث اقتصادی دارند و می‌توانند به تولید ملی و اقتصادی کشور همچنین اشتغال نیز کمک کنند.
کد خبر: ۹۱۸۲۵۴۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ نشست‌های تربیت و تعالی بسیج توسط حوزه ۲ کوثر سپاه ناحیه ابوذر مشهد مقدس در پایگاه محبان الزهرا(س) منطقه مسلم جنوبی به مدت ۳ روز برگزار شد.

در این نشست‌ سوارکار  به عنوان سخنران جلسه اول درباره گام دوم انقلاب و نقش زینب‌گونه زنان بخصوص خواهران بسیجی سخن گفت.

وی افزود: این بیانیه برای ۴۰ سال تبیین شده است و رده سنی ۳۰ تا ۶۰ سال را شامل می‌شود.

وی گفت:  ما باید با دقت این بیانیه را مرور کنیم و با آن آشنا شویم و از همه نکات آن در همه زمینه‌ها استفاده کنیم.

سوارکار گفت: بیشترین نقش را زنان در بحث اقتصادی که در این بیانیه عنوان شده است را دارند چون می‌توانند به تولید ملی و اقتصادی کشور همچنین اشتغال نیز کمک کنند.

در ادامه شاد از دیگر مربیان این نشست‌ به موضوع رسانه وفضای مجازی پرداخت و عنوان کرد: بیشترین تاثیر را رسانه در خانواده وجوانان دارد.

وی گفت: ما اطلاعات را از رسانه و فضای مجازی دنبال می‌کنیم در صورتی که باید با مطالعه و دنبال کردن اهداف، اطلاعات خود را زیاد کنیم نه ازطریق رسانه وصرف فضای مجازی

وی افزود: دشمن در فضای رسانه‌ای و مجازی خیلی کار می کند و بیشترین تاثیر را در نسل جوان و نوجوان ما دارد.
 
وی در پایان با بیان اینکه صدا وسیمای ما داری نقص مدیریتی است افزود: سینما و صدا و سیمای ما بیشتر به قصد انتفاع مالی عمل می کند و هیچ تلاشی برای بهتر شدن الگوی ایرانی اسلامی انجام نمی دهد و حتی در فضای مجازی نیز ما دچار ضعف مدیریتی هستیم چه از جانب دولت و چه خود خانواد‌ه ها.
ارسال نظرات
پر بیننده ها