امام جمعه شاندیز:

آرامش و رفاه در سایه‌ امنیت حاصل می‌شود

امام جمعه شاندیز با بیان اینکه آرامش و رفاه جامعه در سایه امنیت حاصل می‌شود، گفت: یک جامعه هر چقدر هم که پیشرفته و ثروتمند باشد در صورت وجود ناأمنی و هرج و مرج به هیچ وجه نمی‌تواند از امکانات و ثروت خود، استفاده کامل و مطلوب نموده و آرامش داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۵۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با هفته نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با سپاه ناحیه بینالود در محل پاسگاه انتظامی ویرانی این شهرستان برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از مسئولین شهرستان از جمله، ائمه جمعه طرقبه و شاندیز، دادستان، فرماندار، فرمانده انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، کارکنان نیروی انتظامی، نیرو‌های بسیج و کارکنان سپاه ناحیه بینالود انجام شد.

در ابتدای این مراسم، هیئت مسئولین، ضمن ادای احترام به تمثال شهداء از یگان‌های مستقر در میدان صبحگاه سان دیدند.

حجت الاسلام بهمنی، امام جمعه بخش شاندیز که سخنران این مراسم بود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان این نهاد افزود: آرامش و رفاه در سایه‌ امنیت حاصل می‌شود، مردم ما بایستی قدر امنیت خود را بدانند، زیرا یک جامعه هر چقدر هم که پیشرفته و ثروتمند باشد در صورت وجود ناأمنی و هرج و مرج به هیچ وجه نمی‌تواند از امکانات و ثروت خود، استفاده کامل و مطلوب نموده و آرامش داشته باشد.

بهمنی خاطرنشان کرد: مردمی و اجتماعی بودن، از ویژگی‌های بارز و جدایی ناپذیر نیروی انتظامی می‌باشد که پرسنل خدوم این نهاد در حین انجام مأمویت‌ها و وظایف خود بایستی عنایت ویژه‌ای به این مسئله داشته و لذا در اجتماع، به تناسب نوع مأموریت و موقعیت، با مردم برخورد نموده و اخلاق و شئونات را در این زمینه مدنظر داشته باشند.

وی در پایان عرایض از خدمات و زحمات کارکنان نیروی انتظامی تقدیر نموده و برای تمامی نیرو‌های خدمتگذار به این نظام مقدس آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

گفتنی است در میان این مراسم، مانور فرضی تعقیب و گریز سوداگران مرگ توسط تعدای از کارکنان نیروی انتظامی انجام شد.

خاطر نشان می‌گردد، در پایان این مراسم از پیشکسوتان و کارکنان نمونه‌ نیروی انتظامی با اهدای لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها