خبرهای داغ:

اکران خصوصی فیلم سینمایی "منطقه پرواز ممنوع" در شاهرود

به همت ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار استان سمنان، اکران خصوصی فیلم سینمایی" منطقه پرواز ممنوع" در شاهرود با حضور مسئولین فرهنگی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۷۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اکران خصوصی فیلم سینمایی" منطقه پرواز ممنوع" با حضور امام جمعه شاهرود، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان و شهرستان، جانشین سپاه ناحیه، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان، مسئول بسیج دانش آموزی و مسئول بسیج رسانه شهرستان و تعدادی از خانواده‌های شهدا در سینما فرهنگ شاهرود برگزار شد.
این برنامه به همت ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار استان سمنان اکران شد و قرار است در آبان ماه سال جاری به اکران عمومی برسد.
لازم به ذکر است فیلم سینمایی " منطقه پرواز ممنوع" پر مخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودکان و نوجوانان است.
امیر داساگر، نویسنده و کارگردان این فیلم در خصوص محتوای فیلم بیان کرد: فیلم در ژانر ماجراجویانه و نوجوانانه ساخته شده و داستان سه نوجوان ۱۳- ۱۲ ساله است که در گوشه‌ای از ایران در حال انجام کاری هستند و در این مسیر مشکلاتی برایشان ایجاد می‌شود و همین باعث درگیری میان آن‌ها و بعضی از افراد می‌شود و قدم به قدم متوجه مسائلی می‌شوند. فیلم پر از هیجان و تعقیب و گریز است و لوکیشن‌های متعددی دارد و لحظه‌های جذابی دارد که مخاطب نوجوان را درگیر می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار