فرماندار شهرستان کلات در جمع بسیجیان:

آرمان‌ها و اهداف شهدا دیکته هر روزه مسئولین باشد

فرماندار شهرستان کلات تاکید کرد: آرمان‌ها و اهداف والای شهداء و سردمداران راه عشق الهی باید بعنوان دیکته هر روزه مسئولین و روسای ادارات باشد.
کد خبر: ۹۱۸۱۲۵۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مهندس مهدی ناصری در گردهمایی عظیم بسیجیان شهرستان کلات بیان داشت: پیروزی جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمامی ابرقدرت‌ها و برنامه‌های مستکبرین در طول تاریخ بی نظیر بود و انقلاب اسلامی خار در چشم دشمن قسم خورده شد.

وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به ثمر رسید که دشمنان هیچ وقت به ذهنشان خطور نمی‌کرد که در مقابل آن‌ها کسی یا ملتی قد علم کند و بتواند برنامه‌ها و نقشه‌های شرق و غرب را در هم بشکند و به عنوان تفکر و ایده جدید در جهان مطرح کند.

وی خاطر نشان کرد: آرمان‌ها و اهداف والای شهداء و سردمداران راه عشق الهی باید بعنوان دیکته هر روزه مسئولین و روسای ادارات باشد تا مبادا این اهداف به فراموشی سپرده شود و تفکرات غربی و اجنبی در بین دانش  آموزان، دانشجویان و مسئولین ریشه بدواند.

ناصری عنوان کرد: علم و دانش در هر مملکتی، باعث سربلندی خواهد بود، در دفاع مقدس دانشگاه علمی و عملی شکل گرفت تا از ناموس و کیان ایران عزیز دفاع شود و دشمنان اجازه تعرض و دست درازی نداشته باشند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران وامدار و مدیون غیرت و سلحشوری ملت ایران عزیز است نه گروه و تشکل خاصی بیان داشت: امروز کشور ایران بیش از گذشته نیاز به تلاش و مجاهدت در زمینه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و... است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها