خبرهای داغ:
سید عابس حسینی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی : باید همه ما از سیره و منش شهدا درس بگیریم و آن را سرلوحه امور خود قرار دهیم تا در زندگی فردی و اجتماعی موفق باشیم.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۳۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،  یادواره ۳۳ شهید روستای دارالشهدا، دارنده بیشترین شهید در بین روستاهای کشور، و نیز روستای گرمک، روز پنجشنبه، همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین  شهرستان مانه و سملقان  در محل سالن ورزشی  روستا برگزار شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در این آیین با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان رشادت ها و ایثارگری های شهیدان و رزمندگان اسلام است تا بتوانیم در مقابل تهاجم فرهنگی و نقشه های شوم دشمنان ایستادگی کرده و آسیب نبینیم.

سیدعابس حسینی به نقش نسل جوان در اعتلای کشور و الگوبرداری از سیره شهدا اشاره کرد و افزود: باید همه ما از سیره و منش شهدا درس بگیریم و آن را سرلوحه امور خود قرار دهیم تا در زندگی فردی و اجتماعی موفق باشیم.

وی بیان کرد : دشمنان با آغاز جنگ تحمیلی تلاش کردند تا انقلاب نوپای ایران را شکست دهند ولی جوانان کشورمان با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) در مقابل آنها ایستادند و اجازه ندادند نقشه هایشان عملی شود.

وی در ادامه افزود: شهدا خالصانه رفتند و در جبهه ها جنگیده و افتخار آفریدند و امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی، به ویژه از طریق فضای مجازی تلاش دارند تا اعتقادات جوانان را کمرنگ کنند که در این راستا می طلبد نسل امروز بصیرت و آگاهی خود را نسبت به این تهاجم ارتقا دهند.

روستای دارالشهدا با جمعیت سه هزار نفر در دوران دفاع مقدس33 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و افزون بر150 آزاده ،2جانباز و25 ایثارگر دارد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها