مسئول دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بردسکن:

المان مزار شهدای گمنام بردسکن سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد

مسئول دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بردسکن گفت: المان مزار شهدای گمنام انابد، شهرآباد و دانشگاه آزاد اسلامی سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۸۰۸۵۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
علی اصغر پورعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت:  شهرستان بردسکن دارای ۸ شهید گمنام در ۴ نقطه می‌باشد که مزار شهدای گمنام تدفین شده در پارک ولیعصر دارای المان می‌باشد و با هماهنگی‌های انجام شده با شهرداران انابد و شهرآباد و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن عملیات اجرایی مزار شهدا دراین نقاط در حال انجام است و مقرر شده است که سال آینده المان مزار شهدای گمنام تدفین شده در انابد، شهرآباد و دانشگاه آزاد بردسکن سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.
 
وی اظهارداشت: اعتبار ساخت صفر تا ۱۰۰ المان‌های مزار شهدا با شهرداری‌های انابد و شهرآباد و دانشگاه آزاد است و براساس نقشه تیپ ارسالی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید اقدام شود.
 
وی ضمن تشکر از ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در طول این هفته بیش از ۷۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان بردسکن برگزار شد ،گفت: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است همزمان با شب شهادت حضرت رقیه (س) اولین یادواره شهدای فاطمیون در مسجد الزهرای بردسکن با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها