سردار عروج:

رمز پیروزی ما در دفاع مقدس احوالات شهدا بود

مشاور عالی فررمانده کل سپاه بیان داشت: رمز پیروزی ما در دفاع مقدس احوالات شهدا بود که غرق در وجود خدا و سیدالشهدا (ع) بودند.
کد خبر: ۹۱۸۰۴۱۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همایش بزرگ طلایه داران حضور، گرامیداشت ۴۰ سردار رشید و شهید دفاع مقدس شب گذشته در سالن آمفی تئاتر منطقه طلاب مشهد برگزار شد.

این مراسم باشکوه به همت کانون فرهنگی هنری بعثت، پایگاه شهید محمد صحرایی حوزه ۴ مقداد و مجمع همسران شهدای خمسه طیبه و با حضور پر شور امت حزب الله، خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان ناحیه مقداد برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار حسینی نیکو؛ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد مشهد در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران و تلاش‌های خانواده‌های معظم شهدا مطالبی بیان کرد.

سردار عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه سخنران ویژه این مراسم بود که در سخنانی به بیان مطالبی از اخلاص و معنویت خالصانه شهدا و احوالات ویژه آنان مطالبی بیان کرد.

وی گفت: از زبان دشمنان ما ناگفته‌هایی بیان شده که واقعیات رزمندگان و مجاهدان ما بوده که دشمنان متفق القول اذعان دارند که سبک جنگ ایران کاملا متفاوت بود در دفاع مقدس که با محاسبات ما باید قطعا ایران شکست میخورد، اما آنان با یک شعور فرا انسانی و بشری مبارزه کردند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ادامه داد: فرماندهان عراقی می‌گفتند در هر مکانی که می‌جنگیدیم گویا در برابر یک لشکر می‌جنگیم و این عنایت و الطاف الهی بود که خداوند رعب و وحشتی در دل دشمن ایجاد کند و جمعیت اندک ما را بیشتر جلوه دهد.

سردار عروج در پایان گفت: رمز پیروزی ما احوالات این شهدا بود که غرق در وجود خدا و سیدالشهدا(ع)  بودند.

گفتنی است؛ از دیگر برنامه‌های این مراسم اجرای سمفونی عاشورایی و نیز اجرای گروه سرود عصر انتظار و همچنین آیین معرفی کتاب بابا محمد از زندگینامه شهید محمد بابارستمی بود.

در انتهای این مراسم نیز از خانواده‌های شهیدان بابارستمی، کاوه، میرزایی و حسینی تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها