همایش مشترک ائمه جماعات، هیئات امناء و فرماندهان پایگاه‌های مساجد حوزه یک مقداد مشهد برگزار شد

همایش مشترک ائمه جماعات، هیئات امناء و فرماندهان پایگاه‌های مساجد حوزه یک سپاه ناحیه مقداد مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۹۷۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همایش مشترک ائمه جماعات، هیئات امناء و فرماندهان پایگاه‌های مساجد حوزه مقاومت یک مقداد مشهد شب گذشته در مسجد حضرت جوادالائمه (ع) منطقه طلاب مشهد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اسماعیلی مسئول معاونت فرهنگی امور مساجد استان و امام جماعت مسجد حضرت جوادالائمه (ع) در سخنانی ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور ائمه جماعات و گرامیداشت هفته دفاع مقدس جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های عصر حاضر معرفی کرد که در آن یک کشور در برابر بیش از ۳۰ کشور به صورت ناجوانمردانه مورد هجوم قرار گرفت و با توکل و ایستادگی به پیروزی رسید که این خود دستاورد مقاومت است.

در ادامه مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد مشهد در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران و تلاش‌های خانواده‌های معظم شهدا مطالبی بیان کرد.

سردار احمدی  سخنران ویژه این مراسم بود که در سخنانی به بیان مطالبی از اخلاص و اراده خالصانه امام راحل در رهبری و پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و به بیان خاطراتی از فرزند مرحوم آیت الله شاه آبادی استاد امام پرداخت.

وی در ادامه افزود: خداوند متعال به برکت همین اولیائش و شهدای راهش این مردم و این نظام الهی را یاری کرده و دست قدرت الهی پشت سر این مردم و رهبرش است و اگر لحظه‌ای از این اعتقاد دست برداریم قطعا شکست خواهیم خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها