خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس،

یادواره شهدای شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی منطقه شاهرود+ تصاویر

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه لیلة القدر حوزه بسیج ادارات الحدید، یادواره شهدای شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی منطقه شاهرود با عنوان فاتحان نور برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۸۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همایش فاتحان نور تجلی وحدت و ایثار به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه لیلة القدر حوزه بسیج ادارات الحدید شرکت پخش فرآورد‌های نفتی منطقه شاهرود با حضور مدیران اجرایی ادارات شهرستان و کارمندان بسیجی در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری از راویان دفاع مقدس و عضو ستاد سیره شهدا قم به بیان خاطراتی از شهدا پرداخت و از مسئولین خواست در خط شهدا حرکت کنند چرا که خون هزاران هزار شهید سبب شده تا این میز‌ها حفظ شود و باید خدمت به مردم کرد.
وی با تاکید بر حفظ عزت و اقتدار نظام به برکت مجاهدت ایثارگران و شهدا در تبعیت از ولایت فقیه گفت: امروز هر چه دشمنان برای محو شهدا کنند به نتیجه‌ای نخواهد رسید چرا که شهدا زنده اند و خدا خون خواه آنان است و وعده‌های الهی محقق خواهد شد و دشمنان کاری نخواهد کرد.
مدیحه سرایی حجت الاسلام سیدمهدی میرعلی اکبری و قرائت زیارت عاشورا از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.
این مراسم در بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس بویژه شهدای شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی منطقه شاهرود شهیدان عباس دوستمحمدی، یحیی نصرتی و حسینعلی قوسی برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار