خبرهای داغ:
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان

مسئولان برای رفع مشکلات کشور به مردم اعتماد کنند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: این مسئولان هستند که برای برطرف کردن مشکلات باید نگاه به داخل کشور داشته و به مردم اعتماد کنند.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۵۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، حجت الاسلام سید جواد حیدری در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد النبی(ص) اردستان اظهار داشت: نخستین اقدام حضرت سجاد (علیه السلام) در مدت امامت خود زنده نگه داشتن واقعه عاشورا بود.

وی افزود: حضرت سجاد(ع) با قرائت خطبه های خود پایه های کاخ حکومت اموی را در هم کوبید و با ارشادات و حرکات سیاسی خود مردم را نسبت به مسائل عاشورا آگاه و روشن کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: دفاع ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس به صورت غریبانه و با توسل به پرچمداری مکتب عاشورا انجام شد.

وی ابراز داشت: در طول نهضت امام خمینی(ره) یزیدیان بیکار ننشستند تا این قیام عاشورایی را از بین ببرند که موفق نشدند.

حیدری بیان داشت: صدام فردی بود به عنوان عروسک خیمه شب بازی که با پشتیبانی آمریکا به ایران حمله کرد و در آخر هم به خواسته نامشروع خود نرسید زیرا جوانان ما با شعار هیهات من الذلة به رهبر پاسخ داده و به جبهه ها شتافتند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان تصریح کرد: بسیجیان مردانه جنگیدند تا امروز با عزت و شکوه بتوانیم جمهوری اسلامی را به کل دنیا معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی توانسته امروز آمریکای جنوبی و لاتین و قلب اروپا و کشورهای آفریقا را تسخیر کند افزود: همان طور که حضرت امام خمینی(ره) فرمود ما انقلابمان را در جنگ به دنیا صادر کردیم و این به واسطه حماسه آفرینی شهیدان بوده است.

حیدری تاکید داشت: وصیت نامه شهیدان برای ملت ما الهام بخش است و مقاومت و صبر و پیروزی که به دست آورده ایم همه به واسطه هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان افزود: بیش از ۲۰۰ هزار جوان این کشور با حماسه ای که آفریدند جان خود را برای کشور فدا کردند تا دشمن به خواسته خود نرسد و این مقاومت آنها دشمن را به خاک ذلت نشانده است.

وی گفت: سلاح شهدای ما در دفاع مقدس قرآن و توسل به اهل بیت بود که با مقاومت و پایداری و تمسک به شعار اباعبدالله (ع) مبنی بر اینکه ما هر گز زیر بار زور نمی رویم پیروز شدند و این مقاومت توسط ملت ایران ادامه خواهد داشت.

حیدری با بیان اینکه یزیدیان امروز شکست خورده اند افزود: ما می‌توانیم با مقاومتی که در دفاع مقدس داشتیم الان هم به پیروزی برسیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان تاکید داشت: مسئولان سعی کنند بصیرت هوشمندانه ملت ایران را بیاموزند و از خواب غفلت بیدار شوند.

وی با اشاره به اینکه جنگ، تهدید و تحریم دیگر کارایی ندارد، تصریح کرد: این مسئولان هستند که برای برطرف کردن مشکلات باید نگاه به داخل کشور داشته و به مردم اعتماد کنند.

حیدری  گفت: نباید نگاهمان به دست دشمن باشد زیرا امروزه جبهه یزیدیان سیلی خورده اند اما عده‌ای با عقب نشینی می خواهند دل دشمن را به دست بیاورند.

ارسال نظرات