خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی :

تفکر امروز ملت ایران تفکر قرآنی و عاشورایی است

هادی سیاسی گفت: امنیت، آسایش، اقتدار و ابهتی که امروز جمهوری اسلامی در دنیا دارد را مدیون 8 سال دفاع مقدس می دانیم .
کد خبر: ۹۱۷۹۷۲۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، نشست سیاسی و روشنگری به مناسبت هفته دفاع مقدس در ناحیه و حوزهای مقاومت بسیج فلاورجان در قالب اعزام متمرکز با حضور کارشناس مسائل سیاسی غلامرضایی برگزار شد.

غلامرضایی در این نشست اظهار داشت: این امنیت ، آسایش ، اقتدار و ابهتی که امروز جمهوری اسلامی در دنیا دارد را مدیون 8 سال دفاع مقدس می دانیم . زمانی که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل از محرم سال  1342 کلید خورد 2 اندیشه لیبرالیستی (سرمایه داری ) و سوسیالیستی (کمونیستی ) برجهان حاکم بود و عصری بود که اوج افکار دین بود که یک انقلاب مذهبی با الگو گیری از عاشورا و قیام ابا عبدالله الحسین(ع)  آغاز شد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این 2 تفکر، انقلاب اسلامی را سدی بزرگ جلو پیشبرد اهداف خود می دانستند ، لذا تصمیم گرفتند که این انقلاب نوپا را درمدت بسیار کوتاهی می توان از پا درآورد و با آغاز جنگ تحمیلی برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال این بودند که 3 روزه ایران را فتح کنند ولی تصور نداشتند که ملت این کشور، در کلاس امیرالمومنین(ع)  و مکتب عاشورا تربیت شده اند.

این هادی سیاسی درادامه اذعان داشت : تفکر امروز ملت ایران تفکر قرآنی و عاشورایی است وعدم سازش دربرابر آمریکاست ، راهی که امروز ما درپیش گرفته ایم و در راه آن هزینه می دهد راه عزت ،امنیت و مقاومت در برابر دشمن است همانطور که حضرت اباعبدالله(ع) مقاومت کرد وزیر بار ذلت نرفتند و این دفاع مقدس بود که به  ما عزت و اقتدار داد و باید یاد آن روزها را فراموش نکنیم و هروز گرامی تر نماییم .    

ارسال نظرات