مراسم تجلیل از خانواده معزز شهدا و ایثارگان در بجستان برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از خانواده معزز شهدا و رزمندگان و ایثارگران شاغل در ادارات شهرستان بجستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۶۹۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در این مراسم که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی وکانون بسیج فرهنگیان برگزار گردید سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در ابتدای مراسم ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان و ایثارگران گفت: امروز شرایط جمهوری اسلامی برای ورود به دهه پنجم خیلی شباهت به دهه اول انقلاب و دفاع مقدس دارد.

جنیدی گفت : جبهه استکبار آخرین کارت های خودش را برای اضمحلال ایران اسلامی رو می‌کند.

فرمانده سپاه بجستان گفت:امام(ره) در اوایل جنگ فرمودند دزدی امد و سنگی پرت کرد و فرار کرد.

وی در ادامه به فرمایش رهبری اشاره کرد که فرمودند هفته دفاع مقدس گنجینه ارزشمند است که راس آن ولایت فقیه قرار دارد و هر زمانی که این مشی باشد شکست نخواهیم خورد.

هادی سیاسی سپاه  بجستان گفت: شما رزمندگان و غیور مردان و دلاورمردان بودید که حماسه بی نظیر دفاع مقدس را رقم زدیدو امروز هم به فضل خدا جمهوری اسلامی به حدی از ابهت و اقتدار رسیده که این اقتدار را مدیون خون شهدای عزیز و دلاور مردی های شما فداکاران هستیم.

در ادامه  حجه الاسلام و المسلمین سجادی زاده امام جمعه شهر یونسی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به پیشرفت های جمهوری اسلامی در طول این 40 سال اشاره کرد و در مورد حذف نام شهدا از معابر بعضی از شهرها گفت: نام شهید همیشه در ذهن ما خواهد بود و ما وظیفه داریم که این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی در ادامه گفت: بنده خیلی خوشحالم که حدود 82 درصد افرادی که در دفاع مقدس حضور دارند زیر 30 سال سن داشته اند.

سجادی زاده افزود: وظیفه همه ما آشنا کردن قشر جوان و نوجوان با اندیشه های شهدا و رزمندگان است که همین مراسمات و یادواره ها می تواند در احیای این ایام مثمر ثمر باشد.

در پایان مراسم از رزمندگان و ایثارگران و خانواده معزز شهدای کارمند شهرستان بجستان تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها