خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن:

نقش زنان در دفاع مقدس تاثيرگذار بود

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن در جمع خواهران بسيجي شهر يانچشمه گفت: زنان در دفاع مقدس حضور تاثيرگذاري داشتند.
کد خبر: ۹۱۷۹۲۵۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

 به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري، مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن در برنامه گراميداشت هفته دفاع مقدس در پايگاه حضرت رقيه سلام الله عليها يانچشمه اظهار داشت: وقتي تاريخ عاشورا و قيام امام حسين عليه السلام را بررسي مي كنيم، به اين نكته پي مي بريم كه نقش زنان نيز در اين واقعه بسيار مهم و تاثير گذار بوده و در هر دو جبهه حق و باطل نقش زنان پررنگ بوده است.

حجت الاسلام والمسلمين صادق نيكنام گفت: بني اميه و عمال خبيثشان قصد داشتند قيام كربلا را در محدوده جغرافياي آن سرزمين محو نمايند و خبري از اين جنايت هولناك به گوش كسي نرسد ولي ما مي بينيم كه حضرت زينب سلام الله عليها با خطبه هاي آتشين خود اين نقشه را به هم مي ريزد و صداي حقانيت امام حسين عليه السلام را به گوش تاريخ مي رساند.

وي ادامه داد: همانگونه كه در روايات ما بيان شده است عاشورا و كربلا مختص به زمان و مكان خاصي نيست بنابراين همانگونه كه شيرزنان اين سرزمين در 8 سال دفاع مقدس نقش تاثير گذاري در جبهه ها و پشتيباني از جنگ داشتند امروز نيز زنان جامعه ما وظيفه اي زينبي در تبيين دفاع مقدس و انقلاب اسلامي بر عهده دارند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن افزود: يكي از موارد مهمي كه در بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي به آن اشاره شده است سبك زندگي اسلامي مي باشد كه مورد هجمه شديد دشمنان استكباري است، فلذا زنان نقش مهمي در تربيت نسلي انقلابي و جهادي بر عهده دارند و همين مادران هستند كه شهدايي مانند شهيد حججي را تربيت مي كنند.

اين مقام مسئول در پايان تاكيد كرد: دشمنان نهاد خانواده را هدف گرفته اند چون مي دانند شهدا در محيط همين خانواده هاي مذهبي و انقلابي رشد و تربيت يافتند و سعي مي كنند با فضاي مجازي و شبهات گوناگون ما را از مسير اهل بيت جدا كنند كه براي مقابله با آنان بايد اقدامي جهادي در راستاي نهادينه سازي سبك زندگي اسلامي انجام دهيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار