قالیباف:

جوانان بزرگترین فرصت کشور هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز جوان‌ها را نباید رها کنیم زیرا بزرگ‌ترین فرصت ما هستند و تجربه فرماندهی جوانان در دفاع مقدس نشان داد اراده‌ها باید قوی باشد و امروز هم در اقتصاد باید به جوان‌ها اعتماد کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۱۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور رزمندگان گنابادی و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف فرمانده لشگر پنج نصر دفاع مقدس امروز در مهدیه گناباد برگزار گردید.

وی با بیان خاطراتی از روز‌های اول دفاع مقدس، گفت: ما در آن روز‌ها از لحاظ تجهیزات نظامی چیزی نداشتیم، اما امروز موشک‌هایی داریم که هزاران کیلومتر برد دارد و نقطه‌زن است و از پهباد‌هایی که در اختیار داریم که در جهان فقط چند کشور از آن‌ها دارند.

 این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به عمق بینش و امید حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس و شعار «را قدس از کربلا می‌گذرد» ایشان، افزود: این راهبرد امام (ره) در حالی مطرح شد که ما در ساخت یک خاکریز در جبهه‌ها مشکل داشتیم، ولی امروز می‌بینیم دوراندیشی آن مرد الهی محقق شده است.

قالیباف خاطرنشان کرد: امروز در سراسر جهان مسلمین عزت پیدا کرده‌اند و رزمندگان ما از شبه قاره هند تا نقطه صفر مرز رژیم صهیونیستی گسترده شده اند؛ و به برکت شهدا خدا همه چیز به ما داده است. به گذشته خود افتخار کنیم و هر وقت خالصانه و مجاهدانه و با وحدت و پیش بودن جوان‌ها حرکت کنیم پیروزی قطعی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اگر همان باور دوران دفاع مقدس در ما وجود داشته باشد، می‌توانیم در حوزه اقتصاد و کارآفرینی موفق شویم، کار جهادی، کاری است که نه پول بخواهید و نه اختیار، اما موفقیت دارد و داشتن ایمان مهم‌ترین نیاز آن است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: امروز جوان‌ها را نباید رها کنیم، زیرا بزرگ‌ترین فرصت ما هستند و تجربه فرماندهی جوانان در دفاع مقدس نشان داد اراده‌ها باید قوی باشد و امروز هم در اقتصاد باید به جوان‌ها اعتماد کنیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: ربا خوردن جنگ با خداست و هر کسی هم که باشی در جنگ با خدا شکست خواهی خورد، حالا چطور می‌خواهیم در اقتصاد با ربا به موفقیت برسیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه مشکل کشور پول نیست، لگفت:  روزی که سالانه صد میلیارد دلار درآمد نفتی داشتیم هم مشکل اقتصادی داشتیم و زمانی نیز که درآمد نفتی ما یک چهارم شد نیز این مشکل پابرجا بود؛ بنابراین مشکل باور‌های ماست. باید از مسجد کار‌ها را شروع و از کارآفرین‌ها حمایت کنیم و نسل چهارم را وارد عرصه‌های جهادی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها