خبرهای داغ:
مسئول ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری همدان خبر داد

تشکیل 4 هیأت بازرسی از نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین در همدان

مسئول ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری همدان از تشکیل 4 هیأت بازرسی در قالب تیم 8 نفر به منظور بازرسی از نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۸۵۱۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

تشکیل 4 هیأت بازرسی از نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا صائمین در نشست هماهنگی و نحوه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تشکیل 4 هیأت بازرسی در قالب تیم 8 نفر به منظور بازرسی از نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین را از جمله اقدامات برشمرد و اظهار داشت: یکی از دستگاه‌های قوی که همیشه پای کار بوده و قوی عمل کرده اند، همین مجتمع‌های خدماتی رفاهی هستند و خوشبختانه به لحاظ ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در کشور جایگاه مطلوبی داریم و این باعث افتخار است که با میزبانی از زائران، پرچم خادمی امام حسین(ع) در این استان علم شده است.

وی بر حضور تمام وقت مدیران مجتمع ها در ایام اربعین تأکید کرد و ابراز داشت: تجهیز و افزایش فضای نمازخانه‌ها، تأمین آب در تانکرهای سیار در صورت ضرورت برای سرویس‌های بهداشتی، نظافت و بهداشت محیط مجتمع‌ها، بهداشت مواد غذایی، الزام داشتن کارت‌های بهداشتی، تعیین نرخ نامه رستوران‌ها و اقلام توزیعی و پخش اذان از بلندگو در سه نوبت از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

مسئول ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری همدان مجتمع‌های خدماتی رفاهی را پیشانی استان برشمرد و تأکید کرد: نحوه برخورد با زائران اباعبدئالله الحسین(ع) باید مناسب و در شأن آنان باشد.

در ادامه این نشست سایر مسئولان اجرایی، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و در ادامه نیز مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان نیز به بیان دغدغه‌ها و همچنین نیازهای مجتمع‌های خود پرداختند و ضمن اعلام آمادگی برای پذیرایی از زائران حسینی، از مردم خواستند نظافت و بهداشت جاده‌ها و همچنین مجتمع‌های خدماتی رفاهی را رعایت کنند.

استان همدان به دلیل نزدیکی به مرز، به عنوان استان معین برای بازگشت زائران اربعین حسینی پنج استان قم، گلستان، مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی انتخاب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات