خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین صباغی:

چگونه از دوارن خدمت بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم؟

مراسم گرامیداشت روز سرباز با حضور کارکنان وظیفه همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج دهاقان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۴۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، حجت الاسلام و المسلمین صباغی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دهاقان  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین تبریک به مناسبت  گرامیداشت روز سرباز بیان کرد: همه سرباز اسلام ، انقلاب و ولایت هستیم ولی نوع سربازی متفاوت است و باید قدر دوران سربازی را بدانیم زیرا هر کمک کوچکی عندالله پاداش کریمانه به همراه دارد.

وی افزود: امام حسین  (علیه السلام) و یاران ایشان در تاریخ جریان دارند و ماندگار شدند چون ایفای نقش کردند و ما نیز می بایست به دنبال ایفای نقش باشیم و مهم این است که ما کجای قصه هستیم و قرار داریم.

حجت الاسلام و المسلمین صباغی اظهار داشت: همه سربازان عزیز چون قرار است مدتی را خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایند چه بهتر که  همه را با خدا معامله کرده و از خودش جواب نیکو طلب نمایند ، مثلا برای رضای خداوند کار کرده ، آشپزی نموده و  .... و همه امورات خود را از قبیل سلامتی- عزت-همسر سازگار-فرزند صالح- شغل آبرومند- درآمد بابرکت و عاقبت به خیری را از درگاه خداوند متعال طلب نمایند .

ایشان در پایان گفت: بر طبق حدیث از امام علی (علیه السلام) که می فرمایند 2 چیز است که ارزش آن را فقط کسانی می فهمند که آن ها را از دست داده اند که آن 2 چیز جوانی و سلامتی می باشد ، بنابراین سربازان عزیز می بایست از وقت و فرصت جوانی و دوران سربازی خود استفاده بهینه داشته و به فکر معنویت باشند.

در ادامه نیز جناب سرهنگ فصیحی فرماندهی ناحیه نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز برای تمامی سربازان آرزوی موفقیت و سربلندی را از درگاه خداوند متعال خواستار شده و اظهار داشتند : بهترین و عزتمندترین چیز شهادت است و انشاالله عاقبت همه ما ختم به خیر و شهادت منجر شود.

ارسال نظرات