خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان :

دفاع مقدس فتح ارزش‌ها بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: امروز 8 سال دفاع مقدس به توفیق الهی به بیرون از مرزها صادرشده و جوانان جبهه مقاومت با تأسی از حماسه و ایثارکه برگرفته از قیام سرخ عاشورا بوده دلاوری‌های بسیاری آفریده‌اند که ماندگار است.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۱۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، حجت‌الاسلام علی رئیسیان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع و حماسه یادآور رشادت‌های رزمندگانی است که با اعتقاد کامل از جان خود گذشته بودند تا مظلومیت نظام نوپای اسلامی را به همگان ثابت کنند.

رئیسیان بیان کرد: دفاع مقدس فتح خاک نبود بلکه با توجه به اوصاف وصف ‌ناپذیر آن فتح ارزش‌ها بود چراکه این همراهی و تکیه ‌بر قدرت و عزت الهی بود که ثابت کرد دفاع مقدس دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است و از این ‌رو حتی باخیانت های بسیار منافقین و بنی‌صدر  و  وضعیت  بحران آن زمان، انقلاب ایستادگی کرد و به لطف الهی اکنون به‌عنوان الگویی بزرگ و نمونه برای همه آزادی خواهان جهان شده است.

وی افزود: امروز 8 سال دفاع مقدس به توفیق الهی به بیرون از مرزها صادرشده و جوانان جبهه مقاومت با تأسی از حماسه و ایثار که برگرفته از قیام سرخ عاشورا بوده دلاوری‌های بسیاری آفریده‌اند که ماندگار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان افزود: در این جنگ تحمیلی و نابرابر دشمن با حمایت جبهه استکبار با تمام توان به میدان آمده بودکه به خیال باطل خود انقلابی که تازه از پس بحران‌های بسیار به سرانجام رسیده بود را از بین ببرد ؛ غافل از این‌که امداد الهی و عنایت  اهل‌ بیت  با تدابیرحکیمانه امام (ره) شرایط را طور دیگری رقم زد.

وی با ذکر این موضوع که  افرادی در داخل و خارج با تشویش اذهان عمومی بیان می‌دارندکه چرا در موضوع جنگ تحمیلی واژه دفاع مقدس به‌کاربرده می‌شود ادامه داد: اگرنگاهی هرچند کوتاه به تاریخ معاصر قبل از انقلاب اسلامی داشته باشیم به‌خوبی به این موضوع پی خواهیم بردکه براثر بی‌کفایتی پادشاهان و سلاطین بسیاری از خاک ایران به دست بیگانگان افتاد درحالی‌که در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام اجازه ندادند که حتی ذره‌ای از خاک میهن اسلامی از دست برود که این مقدس است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در پایان خاطرنشان کرد: باعث تأسف بسیار است که در شرایط امروز افرادی در داخل با توجه به فصل الخطاب بودن فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در موضوع مذاکره در درس خارج فقه بر روی مواضع خود اصرار می‌ورزند و می‌گویند حاضریم از خطاهای گذشته بعضی همسایگان بگذریم درحالی‌که گویا جمله تاریخی امام (ره) را فراموش کرده‌اند که ایشان تأکید داشتندکه اگر از جنایت‌های آمریکا و صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت.

ارسال نظرات