خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان

عاشورا درس دلیری و جوانمردی را به سراسر جهان مخابره می‌کند

امام جمعه اردستان گفت: ما وظیفه داریم تا امام حسین(ع) را با معرفی کلید شخصیت او به سراسر جهان با عزاداری ها ی بی حاشیه معرفی کنیم و هر گونه رفتاری بر خلاف منویات او هیچگونه اثرگذاری ندارد.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۲۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام حسن دهشیری در جلسه شورای اداری با اشاره به شخصیت امام حسین(ع) اظهار داشت: کلید شخصیت امام حسین(ع) عزت و جوانمردی است و اینکه زیر بار ذلت نرفتند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با همین عزتمندی و توسل به امام حسین(ع) توانست انقلاب اسلامی را شکل داده و نهایتا به پیروزی برساند.

امام جمعه اردستان گفت: ما وظیفه داریم تا امام حسین (ع) را با معرفی کلید شخصیت او به سراسر جهان با عزاداری ها ی بی حاشیه معرفی کنیم و هر گونه رفتاری بر خلاف منویات او هیچگونه اثرگذاری ندارد.

وی ابراز داشت: ما در تمام زندگی باید همچون اباعبدالله (ع) با عزتمندی زندگی کنیم و از رفتار و کردار او بهره کافی را در زندگی های روزمره خود ببریم.

حجت الاسلام دهشیری بیان داشت: عاشورا و واقعه آن شاید زمان زیادی را صرف نکرده باشد اما می بینیم که این واقعه آنقدر بزرگ و با عظمت است که سالها درس دلیری و جوانمردی را به سراسر جهان مخابره می کند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: شخصیت، قیام و نهضت امام حسین (ع) همیشه در کلام معصومین (ع) وجود داشته است و مهم تر اینکه معصومین قبل از امام حسین(ع) اشاره ای به واقعه عاشورا داشته اند.

ارسال نظرات