خبرهای داغ:
بسیج دانش آموزی ناحیه امام صادق (ع)

اردوی جهادی دانش آموزان منطقه دارک اصفهان برگزار شد

به همت بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق، اردوی جهادی با حضور دانش‌آموزان پایه های چهارم تا ششم دبستان های زهرا جهانی و منصوری منطقه دارک اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۴۱۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)، به همت بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)، اردوی جهادی با حضور دانش‌آموزان پایه های چهارم تا ششم دبستان های زهرا جهانی و منصوری منطقه دارک اصفهان برگزار شد.

 کمال رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ و حسینی رئیس اداره ناحیه ۶ و فرماندهان حوزه های بسیج ۲,۴و۶ شهید فهمیده و حوزه های ۱۰,۸و۱۲ سمیه و مدیریت دبستان های زهرا جهانی و منصوری، در این برنامه حضور به هم رساندند.

در ادامه کمال رئیس اداره ناحیه ۴با سخنرانی خود ضمن تسلیت ایام محرم، هدف از برگزاری این مراسم را خدمت رسانی و جهاد و توجه ویژه به این منطقه بیان کرد. پس از آن مرثیه خوانی ماه محرم و تعزیه توسط دانش آموزان اجرا شد. در پایان سرودی هم خوانی اجرا و دانش آموزان به مجموعه کوک شو رفتند.

شایان ذکر است این اردو در 2 روز با برنامه های تفریحی،فرهنگی و آموزشی برگزار شود که در دومین روز نیز تعدادی از دانش آموزان به گلستان شهدا و گروهی به فرهنگسرای پایداری اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات