خبرهای داغ:
رئیس اوقاف شهرستان سمنان:

مهدکودک سیمیا در امامزاده یحیی (ع) راه‌اندازی می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: به همت مرکز افق حرم مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان، مهدکودک سیمیا راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۶۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام رضا نفری اظهار کرد: حوزه علمیه قم با همکاری آموزش‌وپرورش مدارسی تحت عنوان مدارس امین راه‌اندازی کرده است و این مهدکودک و پیش‌دبستانی از آن دست مدارس است که برای اولین بار در استان سمنان راه‌اندازی شده است.
وی افزود: ثبت‌نام در مهدکودک سیمیا از شنبه ۲۳ شهریورماه آغازشده و تا روز ۲۸ شهریورماه امسال ادامه دارد و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به مرکز افق حرم مطهر امامزاده یحیی (ع) مراجعه کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان تصریح کرد: با توجه تازه تأسیس بودن مهدکودک، ظرفیت محدود ۳۰ نفری هدف‌گذاری شده است.
وی عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، تلاش خواهد شد از بهترین شیوه‌ها و سبک‌های آموزشی استفاده شود و به همین منظور جلسات متعددی با مدارس موفقی مانند مدرسه بصیرت در قم برگزارشده است.
حجت‌الاسلام نفری افزود: مربیان این مهد خواهران دوره‌دیده‌ای هستند که هر یک چندین سال سابقه موفق در مربیگری مهدکودک در شهر سمنان و یا قم را در کارنامه خود دارند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار