خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)

تلاش سپاه برای رونق تولید با اجرای طرح صنعت یار

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: با اجرای طرح صنعت یار توسط سپاه، تلاش می‌شود تا مشکلات مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی برطرف شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۵۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا در دیدار فرماندهان سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) با امام جمعه شهر اصفهان اظهار داشت: امسال، به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح به میزبانی سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود.

سردار مجتبی فدا با اشاره به اجرای طرح مسجد محوری افزود: از سال گذشته موضوع اعتلای بسیج یعنی حضور بسیج در میان مردم، ارتباط با مردم و خدمت به مردم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح گشت رضوی، شاهد کاهش سرقت‌ در محله‌ها هستیم، گفت: طرح جهاد روشنایی در شرق اصفهان اجرا می‌شود که در این طرح سلول‌های خورشیدی برای تولید برق، بر روی پشت‌بام منازل نصب می‌شود و درآمد آن به خانواده‌های آن منطقه اختصاص می‌یابد، همچنین با اجرای طرح صنعت یار، تلاش می‌شود تا مشکلات مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی برطرف شود.

فرمانده سپاه استان اصفهان عنوان کرد: توزیع لوازم‌التحریر در مناطق محروم شهر اصفهان، اجرای طرح شهید رهنمون با حضور پزشکان بسیجی به مدت 5 سال در مناطق محروم، فعالیت 300 گروه جهادی از استان اصفهان در مناطق محروم استان و سایر استان‌ها، فعالیت گروه‌های بسیجی در پلدختر برای ساخت منازل مسکونی از جمله فعالیت‌هایی است که توسط بسیجیان استان اصفهان انجام می‌شود.

ارسال نظرات