مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):

اگر مکتب حسینی نهادینه شودانقلاب اسلامی پویا و زنده خواهد ماند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: اگر مکتب حسینی و عاشورایی در جامعه نهادینه شود و ولایت مداری در رأس امور قرار گیرد، انقلاب اسلامی پویا و زنده خواهد ماند.
کد خبر: ۹۱۷۰۷۰۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجة الاسلام و المسلمین برهان باقری در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ناحیه کلات ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام بیان داشت: امام حسین (ع) بخاطر حفظ دین؛ خود و اهل بیتش را فدا کرد و ما اگر بخواهیم جامعه‌ای پویا و متعالی داشته باشیم باید فرهنگ حسینی و عاشورایی را در کشور زنده نگه داریم.

وی افزود: کسانی که در مقابل سالار شهیدان ایستادند و مخالفت کردند، زهد نداشتند لذا برای حسینی ماندن باید زهد و ولایت پذیری در راس امور همه مسئولین و بالاخص نیرو‌های انقلابی و ولایی قرار بگیرد.

وی در ادامه به تفاوت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها پرداخت و خاطر نشان کرد: طبق قرائن و شواهد انقللاب اسلامی ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی  در رابطه با آرمان و اهدافش، ماندگارترین و پایبند‌ترین انقلاب بوده است و این ناشی از اهداف والا و الهی این نظام می‌باشد که این انقلاب را در جهان بی نظیر جلوه می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها