خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه اردستان

توزیع 70 بسته معیشتی و 4 کمک جهیزیه در شهرستان اردستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان از توزیع سبد معیشتی و کمک جهیزیه بین نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۲۹۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان از توزیع سبد معیشتی و کمک جهیزیه بین نیازمندان خبر داد.

وی اظهار داشت 4 کمک جهیزیه به نوعروسان جوان اهدا شده است و  این اقدام خداپسندانه را در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم کردن مقدمات و تسهیل ازدواج آسان برای جوانان عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با کمک خیرین و نیکوکاران منطقه هر سال تعداد زیادی از مزدوجین جوانی که برای تشکیل زندگی خود معطل جهیزیه هستند را با تهیه امکانات اولیه زندگی، راهی خانه بخت کنیم.

سرهنگ ابراهیمی افزود: کالاهای هدف این بسته معیشتی شامل مواد غذایی نظیر برنج، روغن و سایر مواد خوراکی مورد نیاز خانواده های نیازمند است.

وی با بیان اینکه باید یاری‌گر یکدیگر باشیم ، گفت : خداوند در قرآن کریم مى‌فرماید « إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ»، خدا احسان شدگان را دوست مى‌دارد و چقدر خوب است كه انسان محبوب خدا باشد.

فرمانده ناحیه اردستان بیان نمود : با بیان اینکه خیلی اوقات در زندگی کارهایی می‌کنیم که خدا از ما راضی باشد، ادامه داد: اگر مى‌خواهیم خدا از ما راضى باشد، باید به همدیگر خدمت كنید تاخدا دوستتان داشته باشد.

ارسال نظرات