فرماندار بردسکن تاکید کرد:

تبیین مباحث پرمحتوا توسط مبلغین و مداحان اهل بیت(ع) در مجالس عزاداری

فرماندار بردسکن با بیان اینکه مجالس عزاداری اهل بیت(ع) می‌تواند نسل جوان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه کند، تاکید کرد: مبلغین و مداحان اهل بیت(ع) در مجالس عزاداری به بیان مباحث غنی و پرمحتوا بپردازند.
کد خبر: ۹۱۷۰۲۵۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مجتبی شاکری در همایش پرچمداران بصیرت که درآستانه فرارسیدن ماه محرم با حضور مسئولین ههیات مذهبی، مبلغین و مداحان اهل بیت درمحل بقعه متبرکه امامزاده سید طاهر حسینی بردسکن برگزار شد گفت: این تشکل دینی و مردمی به عنوان بزرگ‌ترین ظرفیت دینی در کشور می‌باشد که درراستای ترویج ارزش‌های اسلامی می‌توانند گام موثری را بردارند.
 
وی عنوان کرد: برپایی مجالس عزاداری اهل بیت(ع) باید کلاس آموزش معرفت افزایی معنوی باشد و امروز با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن باید در حوزه برنامه‌های دینی و فرهنگی طوری برنامه ریزی کرد که خنثی کننده برنامه‌ها و اهداف شوم دشمنان قرار بگیرد.
 
فرماندار بردسکن گفت: ملت ما در ماه محرم با امام حسین (ع) و قرآن، عترت و همه خوبی‌ها و ارزش‌ها تجدید عهد می‌کنند.
 
وی افزود: هیئات‌های مذهبی و روحانیون پیشگامان جنگ بزرگ اقتصادی و فرهنگی می‌باشند وهمانطور که جوانان دردوران ۸ سال دفاع مقدس جنگ را اداره کردند امروز هم نسل جوان که تربیت یافته گان مکتب عاشورا می‌باشند می‌توانند نقش موثری را درخنثی کردن توطئه‌های دشمنان بردارند.
 
شاکری به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت اشاره کرد و گفت: امروز فعالان اقتصادی رزمندگان جبهه اقتصادی هستند و با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید متناسب با شرایطی که دشمن فراهم کرده است آرایش جنگی بگیریم تا دشمن نتواند پیروز میدان شود.
 
وی اظهارداشت: امروز دشمن اقتصاد و معیشت و نان ما را مورد هدف قرار داده است و دراین شرایط دشمن به دنبال شبهه افکنی علیه عقاید دینی و ارزشی ما است.
 
وی فعال بودن ۲۰۰ هیات مذهبی در ماه محرم را بهترین ظرفیت دینی و معنوی در مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و از مبلغین و مداحان اهل بیت(ع) خواست در منابر مطالبات پر مغز و با محتوا بیان کنند و در واقع مجالس عزاداری اهل بیت(ع) می‌تواند نسل جوان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها