سردار باقرزاده:

ولایت‌پذیری شهدا آنان را خالصانه به درگاه معبود وارد کرد

فرمانده دوران دفاع مقدس بیان داشت: ولایت پذیری و عشق به ولایت بود که انسان در جبهه پلاک خود را در آب می‌اندازد تا گم شود که گمنام شهید شوند و خالصانه به درگاه معبود خود در آیند.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۴۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ یادواره شهدای گمنام مدفون در پارک ولی عصر (عج) بردسکن با حضور خیل عظیم عاشقان شهدا، مسئولین و ... در محل پارک، ولی عصر (عج) برگزار گردید.
 
سردار باقرزاده از یادگاران دوران دفاع مقدس سخنران این مراسم گفت: امروز معامله با خدا و عشق با معبود می‌تواند ما را رستگار کند؛ بنابراین شهدا و به ویژه شهدای گمنام این راه را رفتند.
 
این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: عشق بازی شهدا دنیا را متحیر کرده است.
 
وی با بیان اینکه اگر ولایت پذیری در آن روزگار مورد توجه بود امام علی (ع) خانه نشین نمی‌شد بیان کرد: ولایت پذیری و عشق به ولایت بود که انسان در جبهه پلاک خود را در آب می‌اندازد تا گم شود که گمنام شهید شوند و خالصانه به درگاه معبود خود در آیند.
 
این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد : شهیدان گمنام مظلوم‌ترین شهدا هستند که با اخلاص به عمل خود و بدون نام و نشان و بدون پدر و مادر و اقوام و خویشان در جای جای این کشور و شهر‌های مختلف جهان ما هستند.
 
باقرزاده با اشاره به اینکه بعضی وقت‌ها از خودی‌ها ضربه می‌خوریم خاطر نشان کرد: در اول انقلاب جمعی از مسئولان که خدمت امام (ره) بودند ایشان فرمودند به محض اینکه ناو امریکا وارد خلیج فارس شد او را بزنید؛ بعضی گفتند نه و سر باز زدند و همین باعث شد که امریکایی‌ها هواپیمای ما را با بیش از ۲۹۰ نفر مسافر به شهادت برسانند.
 
سردار باقرزاده در ادامه سرنگونی پهپاد امریکا را در روز‌های گذشته یک افتخار برای کشور توسط سپاه پاسداران دانست و گفت:در همین زمان هم بعضی از مسئولان کشور با خود می‌گویند احتمال دارد امریکا به کشور ما حمله کند و دیدیم امریکا خیلی ترسو‌تر از ان هست که بتواند به کشور ما حمله کند.

لازم به ذکر است یادواره شهدای گمنام شهرستان بردسکن با همکاری حوزه مقاومت دانش اموزی شهید فهمیده، ستاد جوانان نماز جمعه شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر، دفتر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و اداره بنیاد شهید شهرستان در محل گلزار شهدای گمنام واقع در پارک، ولی عصر (عج) بردسکن در شامگاه ولادت امام موسی کاظم (ع) برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها