هفتمین اجلاسیه سازمان بسیج حقوق دانان با شعار جهاد حقوقی، عدالتخواهی و مبارزه با فساد در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۵۳۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
مطالبه گری عدالت و مبارزه با فساد در هفتمین اجلاسیه سازمان بسیج حقوق دانانبه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ هفتمین اجلاسیه سازمان بسیج حقوق دانان با شعار جهاد حقوقی، عدالتخواهی و مبارزه با فساد در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

هدف غایی این اجلاسیه توانمند سازی انجمن‌های هشتگانه تخصصی برای آغاز حرکتی جهادی در عرصه حقوق و مطالبه گری حقوق عامه، عدالتخواهی و مبارزه با فساد با استفاده از ظرفیت‌های بالای حقوق دانان بسیجی انقلابی در سراسر ایران اسلامی است.

تمامی حقوقدانان بسیجی حاضر در اجلاسیه سازمان بسیج حقوق دانان با آگاهی از اهداف متصور این نشست و برای مشارکت فعال و موثر در تمامی برنامه‌های آن مهیا شوند و این اجلاسیه را سرآغاز و طلیعه ورود به مصاف بزرگ مطالبه گری "عدالت و مبارزه با فساد" مورد خواست رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بدانند.

شرکت کنندگان حاضر در هفتمین اجلاسیه سازمان بسیج حقوق دانان در قالب انجمن‌های تخصصی سازمان دهی خواهند شد و هر انجمن بایستی با بهره گیری از فکر و اندیشه اعضای خود مهمترین مسائل تخصصی خود حول سه محور اصلی جهاد حقوقی، عدالتخواهی و مبارزه با فساد را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند و در نشست نهایی ارائه و پس از اجلاسیه تا حل نهایی مساله در سطح ملی و محلی دنبال کنند.    

شرکت کنندگان در این اجلاسیه قبل از عزیمت به مشهد مقدس این نشست را به عنوان هم اندیشی ملی نخبگان حقوقی انقلابی بدانند و با نیت الهی و روحیه جهادی خود را برای حضور در یک رزمایش ملی علمی برای عملیات و اقدام مناسب در یک سال  آتی مهیا سازند.

انتهای پیام/

 


 
اخبار مرتبط
ارسال نظرات