رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی:

ابر قدرت های دنیا نمی توانند مقاومت اسلامی را از بین ببرند / ملتی که فرهنگ شهادت دارد هرگز شکست به سراغش نمی آید

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی با بیان اینکه وقتی که ملتی و قومی فرهنگ شهادت داشتند هرگز شکست به سراغ آن‌ها نخواهد آمد، گفت: ابرقدرت های دنیا در رأس آن آمریکا از وضعیت قدرت و ایستادگی و مقاومت ایران در رنج و عذاب است و نمی توانند مقاومت اسلامی را از بین ببرند چون فرهنگ شهادت در آن جاری است.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۰۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان رضوی حجت الاسلام علی اسماعیلی،  در مراسم بزرگداشت جانباز شهید هادی کاظم نژاد که در حسینیه ابوالفضلی خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: اگر حضور ایثارگران در جبهه های حق علیه باطل و حمایت و پشتیبانی از این فرزندان نبود حتماً کشور ما به اشغال بیگانه در می آمد و ناموس اسلام اسیر دست بیگانگان می شد.

وی با بیان اینکه دشمن وحشی است و وحشیانه حمله می کند و هیچ رحم و انصافی ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن در همان مرحله اولی که وارد خوزستان شدند شهرهای ما را ویران کردند و کودکان و زنان را اسیر کردند، از بین بردند و کشتند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی همچنین در ادامه تصریح کرد: آنچه جلوی آن‌ها ایستاد و مانع آن‌ها شد، ایثارگری جوانانی بود که از بین شما مردم و ملت مسلمان ایران به فرمان امام در برابر دشمن ایستادگی کردند و توانستند میهن اسلامی را نجات دهند.

وی با تأکید بر اینکه امروز ایران با سربلندی در برابر همه دنیا و ابر قدرت ها ایستاده است، اذعان کرد: امروز ایران اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین سربلند و قدرتمند ایستاده است و ابرقدرت های دنیا در رأس آن آمریکا از وضعیت قدرت و ایستادگی و مقاومت ایران در رنج و عذاب است و نمی توانند مقاومت اسلامی را از بین ببرند چون فرهنگ شهادت در آن جاری است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه وقتی که ملتی و قومی فرهنگ شهادت داشتند هرگز شکست به سراغ آن‌ها نخواهد آمد، عنوان کرد: ۷۲ تن در صحرای کربلا در برابر همه لشکریان باطل ایستادند و ایستادگی آن‌ها آزادی همه انسان ها را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: اکثریت کشور هند مسلمان نیستند ولی گاندی زمانی که می خواهد در برابر استعمار انگلیس به ایستد می گوید از مقاومت حسین بن علی درس آموختم و در برابر استعمار انگلیس ایستادگی می کنم و با این ایستادگی توانست هند را نجات دهد و روز عاشورا را در هند به عنوان روز تعطیل عمومی در تاریخ خود ثبت کردند و این‌ها باعث افتخار شیعیان و مسلمانان است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی در پایان تشریح کرد: فرهنگ شهادت و ایثار بر جامعه حاکم است و به ایثار و شهادت ها افتخار می کنیم و در برابر همه دشمنانی که در برابر اسلام ایستاده اند، ایستادگی می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها