فرماندار بردسکن اعلام کرد:

اجرایی کردن 13 تفاهم نامه معین های اقتصادی در بردسکن

فرماندار بردسکن گفت: معین های اقتصادی بردسکن از 15 تفاهم نامه انجام شده 13 مورد آن را به صورت کامل اجرا و برنامه توسعه آنها درحال انجام است.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۱۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
مجتبی شاکری  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان اینکه  شعار هفته دولت در خراسان رضوی  خدمت جهادی در توسعه اقتصاد و فرهنگ است گفت:  درراستای  تاکید استاندار خراسان رضوی بر اجرای طرح مدل توسعه  اقتصادی و فرهنگی در شهرستان بردسکن ۵ معین اقتصادی مشخص شد و در سفری که مهندس رزم حسینی استاندار به بردسکن داشت ۱۵ تفاهم نامه به امضاء رسید و مقرر شد این معین‌ها ۶۶۸ میلیاردتومان سرمایه گذاری در حوزه‌های معدنی، کشاورزی و صنعت فرش  با اشتغال زایی هزار و ۴۲۲ نفر  در مناطق مختلف شهرستان داشته باشند.  
 
وی عنوان کرد:  تاکنون ۱۳ تفاهم نامه در حوزه‌های مختلف  به صورت کامل  اجرا  و برنامه  توسعه‌ای آن‌ها در حال انجام است.
 
وی با اشاره به تاکید استاندار خراسان رضوی مبنی بر استقرار مدیران ادارات  با خانواده در محل خدمتی خود گفت: به ۱۰ مدیر شهرستان که  پروازی بودند تذکر کتبی داده شده  است و از آن‌ها خواسته شده است هرچه سریعتر نسبت به این مهم تعیین تکلیف کنند که  در آینده نزدیک وضعیت مدیریتی آن‌ها مشخص خواهد شد.
 
  وی افزود: مصرانه پیگیر هستیم تا این افراد تکلیف خود را روشن کنند و تا پایان شهریورماه در بحث ارزیابی‌ها مشخص می‌شود. وی عنوان کرد: مدیران باید محل سکونتشان در شهرستان باشد تا بتوانند بیشتر در جریان امور حوزه کاری خود و برنامه‌های شهرستان باشند چرا که کشور به مدیرانی نیاز دارد تا بتوانند  جهادی کار کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها